۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶
کد خبر: 82979101
T T
۰ نفر
وعده فدراسیون كشتی در اعطای پاداش به قهرمانان عملی شد

تهران - ایرنا - فدارسیون كشتی با پرداخت جوایز به مدال آوران این رشته در پیكارهای قهرمانی نوجوانان جهان، وعده خود را عملی كرد.

به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از مدال آوران نوجوان كشتی ایران در مسابقات جهانی، كادر فنی و مربیان سازنده كشتی گیران مدال آور امروز (دوشنبه) در محل خانه كشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و جوایزی را كه پیش از این فدراسیون كشتی وعده آن را داده بود به مدال آوران اهدا شد.
به مدال آوران طلایی رقابت های نوجوانان جهان، یك خودرو پراید 111 و دارندگان مدال های نقره و برنز به ترتیب 7 و 5 سكه طلا اهداء شد.
به مربیان سازنده باشگاهی این كشتی گیران كه به ترتیب صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند، 5 سكه طلا به همراه 100 یونیت صندوق سرمایه گذاری كشتی، 3 سكه طلا به همراه 70 یونیت از صندوق سرمایه گذاری كشتی و 2 سكه طلا و پنجاه یونیت از صندوق سرمایه گذاری كشتی پرداخت شد.
همچنین به سرمربی و اعضای كادر فنی تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی نیز جوایزی اهداء شد.
بر اساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون، به مدال آوران طلا، نقره و برنز در رقابت های جهانی نوجوانان جهان در كرواسی به ترتیب 1000، 500 و 300 یورو جوایز نقدی نیز اهدا شد.
تیم كشتی آزاد نوجوانان با كسب 3 مدال طلا، یك نقره و 3 برنز و تیم كشتی فرنگی نوجوانان كشورمان نیز با كسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز برای نخستین بار خارج از كشور، قهرمان رقابت های جهانی شدند.این مسابقات در كشور كرواسی برگزار شد.
در این مراسم همچنین از مادر شهیدان «داوود، علیرضا و رسول خالقی پور» تجلیل شد و مادر این سه شهید در سخنانی گفت: كشتی نماد مردانگی و غیرت است و تا زمانی كه نام كشتی به میان می آید دلها به سمت مردانگی می رود زیرا پهلوانان در ابتدا با نفس خود وارد گود می شوند.
علاوه بر آن از«صغری خانی شهرآبادی» تنها بانوی پاكبان، «سجاد خوش تیغ رهبر» نماینده كودكان كار و «رضا سالاری» كه در حادثه كشتی در زاهدان دچار ضایعه نخاعی شده است، تجلیل شدند.
«ضیا عربشاهی»، «مرتضی فنونی زاده» و «حمید جاسمیان» بازیكن پیشن تیم ملی و پرسپویس هم در این مراسم حضور داشتند كه جوایز توسط ملی پوشان كشتی «حسن یزدانی»، «كمیل قاسمی»، «سعید عبد ولی»، «حسن نوری» و سایر كشتی گیران اهدا شد.
«رسول خادم» رئیس فدراسیون كشتی هم نظاره گر این مراسم بود.
ورزشی**1067**1597
۰ نفر