۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۲۷
کد خبر: 82978526
T T
۰ نفر
مهلت ارسال مقالات به دومين همايش سواد رسانه اي تمديد شد

تهران - ايرنا - رئيس هيئت علمي دومين همايش بين المللي سواد رسانه اي و اطلاعاتي از تمديد مهلت ارسال مقالات اين همايش تا پايان شهريورماه سال جاري خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، حسن بشير با اشاره به برگزاري اين همايش همزمان با هفته فرهنگ عمومي، اظهار داشت: با توجه به درخواستهاي اساتيد، دانشجويان و پژوهشگران شركت كننده در دومين همايش بين المللي سواد رسانه اي و اطلاعاتي، آخرين مهلت ارسال چكيده مقالات تا پايان مردادماه و آخرين مهلت ارسال اصل مقالات تا پايان شهريور ماه تمديد شده است.
مدرس دانشگاه امام صادق (ع) يادآور شد: دومين همايش بين المللي سواد رسانه اي و اطلاعاتي در دو بخش «علمي پژوهشي» و «تجربي كاربردي» برگزار مي شود و علاوه بر اساتيد، دانشجويان و پژوهشگران، تمام كارشناسان اداري و فعالان رسانه هاي جمعي و مجازي مي توانند تجربيات و گزارش هاي كاربردي خود را مكتوب كرده و براي دبيرخانه الكترونيك همايش به نشاني Mliteracy.saramad.ir ارسال نمايند.
رئيس هيئت علمي دومين همايش بين المللي سواد رسانه اي و اطلاعاتي در ادامه از تعيين نوع جوايز براي نفرات اول اين همايش گفت و افزود: از نفرات اول همايش در هر يك از بخش هاي «علمي پژوهشي» و «تجربي كاربردي» با اهداي سكه تمام بهار آزادي، همراه انتشار مقالات آنها در نشريات علمي پژوهشي و كتاب همايش تقدير خواهد شد.
وي افزود: به نفرات دوم و سوم همايش نيز علاوه بر اهداي هدايا از انتشار مقالات خود بر اساس نظر هيئت داوران در نشريات «علمي پژوهشي» يا «علمي ترويجي» بهره مند خواهند شد.
رئيس اسبق دانشكده معارف اسلامي و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) در ادامه سخنان خود از مشاركت 12 دانشگاه، پژوهشگاه و انجمن علمي در اين همايش خبر داد و گفت: دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و انجمن هاي علمي مشاركت كننده در اين همايش برنامه هايي را براي ارتقاي سطح علمي دومين همايش بين المللي سواد رسانه اي و اطلاعاتي طراحي كرده اند كه البته علاوه بر اين امسال شاهد مشاركت 13اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي در برخي استانها و بعضي از دانشگاهها و موسسات مطالعاتي مستقر در اين استان ها به عنوان دبيرخانه هاي استاني و منطقه اي همايش و فعاليت رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان به عنوان دبيرخانه همايش در منطقه اوراسيا هستيم.
براساس اعلام روابط عمومي مركز فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، علاقه مندان براي شركت در اين رويداد مي توانند مقالات خود را طبق فراخوان منتشره به دبيرخانه اين همايش در مركز رسانه هاي ديجيتال ارسال كنند.
به گزارش ايرنا، دومين همايش بين المللي سواد رسانه اي و اطلاعاتي دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاري در سالن همايش هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار خواهد شد.
دومين همايش بين المللي سواد رسانه اي و اطلاعاتي با موضوع خانواده به عنوان نهاد بنيادين اجتماعي با هدف تبيين نقش و جايگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبكه اي با تاكيد بر رويكردهاي آموزشي، شناختي و تربيتي در دو بخش علمي - پژوهشي و تجربي - كاربردي برگزار مي شود.
، تمامي مقالات و گزارش‌هاي علمي برگزيده در دو بخش مجزا در كتاب مقالات و گزارش‌هاي علمي همايش درج مي‌شود. همچنين متناسب با جايگاه احراز شده در همايش به برگزيدگان تنديس همايش، لوح تقدير و جايزه نقدي اهداء خواهد شد. نويسندگان مقالات برگزيده به عضويت فعال انجمن‌هاي سواد رسانه اي ايران و مديريت دانش ايران درخواهند آمد.
مطابق فراخوان منتشرشده، علاقه مندان جهت ارسال آثار مي‌توانند مقالات و گزارش‌هاي خود را از طريق پورتال همايش به نشاني MLiteracy.saramad.ir بارگذاري مي‌كنند.
موضوعات و محورهاي بخش علمي - پژوهشي اين همايش، توانمندسازي، سبك زندگي، آموزش و دين و اخلاق و موضوعات و محورهاي بخش تجربي - كاربردي همايش، تجربه نگاري‌هاي حوزه سواد رسانه اي و اطلاعاتي بر اساس موضوعات و محورهاي بخش علمي – پژوهشي، توليدات رسانه اي (مستند، فيلم كوتاه، انيميشن، بازي‌هاي رايانه اي و ...) در حوزه سواد رسانه اي و اطلاعاتي و توليدات هنري (پوستر، اينفوگرافي و ...) در حوزه سواد رسانه اي و اطلاعاتي، است.
پيش تر آخرين مهلت ارسال چكيده مقالات پنجشنبه ۳۱ خردادماه ۱۳۹۷ و آخرين مهلت ارسال متن كامل مقالات: چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ تعيين شده بود.
فراهنگ ** 1355 **1418

سرخط اخبار فرهنگ