۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82975752
T T
۰ نفر
سرخابی ها از ثبت قرارداد با بازیكن جدید منع شدند

تهران- ایرنا- كمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای در خصوص نقل و انتقالات پنجره تابستانی فصل 98 – 97 تصریح كرد كه 11 باشگاه از جمله پرسپولیس و استقلال مجوز ثبت قرارداد با بازیكن جدید را ندارند.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شماره 2 كمیته تعیین وضعیت بازیكنان فدراسیون فوتبال آمده است: تا تاریخ 28 تیر 1397 ، 5 باشگاه لیگ برتری فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، صنعت نفت آبادان، پیكان و سایپا دارای حكم قطعی و لازم الاجرا كه منجر به حل و فصل نشده باشد، نبوده و مجوز لازم در خصوص ثبت قرارداد بازیكنان جدید خود را از كمیته وضعیت اخذ كرده اند.
با این حال در مدت زمان مشابه، باشگاه های نفت مسجد سلیمان، پدیده مشهد، سپاهان اصفهان، پرسپولیس (مطابق رای فیفا نیز از ثبت قرارداد بازیكن جدید محروم است)، تراكتورسازی تبریز، استقلال، گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران، سپیدرود رشت، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم دارای حكم یا احكام قطعی و لازم الاجرا از كمیته وضعیت هستند.
براین اساس، این باشگاه ها تا حل و فصل پرونده های خود، امكان صدور مجوز از سوی كمیته وضعیت جهت ثبت قرارداد بازیكنان جدید را نخواهند داشت.
در این اطلاعیه تاكید شده است: بدیهی است كه باشگاه های بدهكار قید شده در بند 2 این اطلاعیه، چنانچه تا پایان مهلت نقل و انتقالات آغاز فصل 97-98 اقدام به حل و فصل پرونده های خود نكنند، صدور مجوز از سوی كمیته وضعیت جهت ثبت قرارداد بازیكنان جدید، برای آن باشگاه ها در این پنجره نقل و انتقالات، امكان پذیر نخواهد بود.
این اطلاعیه در حالی صادر شده است كه فصل جدید رقابت های لیگ برتر از روز پنجشنبه 4 مرداد ماه آغاز می شود و بسیاری از تیم هایی كه نمی توانند بازیكن جذب كنند، با بازیكنان بسیاری قرارداد امضا كرده اند.
ورزشی**9129**1597
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش