۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۲۹
کد خبر: 82974974
T T
۰ نفر
بنیاد شهید ارسال پیامك به خانواده ایثارگران را تكذیب كرد

تهران- ایرنا- اداره كل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارسال هرگونه پیامك یا در اختیار گذاشتن شماره تلفن‌های خانواده شهدا و ایثارگران برای ارسال پیامك با مضمون شكایت از استاندار تهران را تكذیب كرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه بنیاد شهید، در توضیحات روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد آمده است: پیرو درج خبری مبنی بر «ارسال پیامك از شماره‌های رسمی به خانواده‌های ثبت شده در بنیاد شهید برای دعوت به شكایت از استاندار تهران» در برخی سایت‌ها و شبكه‌های اجتماعی به اطلاع می‌رساند، ارسال هرگونه پیامك از سوی بنیاد شهید با مضمون ذكرشده یا اجازه دسترسی به شماره تلفن‌های جامعه ایثارگری به افراد یا گروه‌های خارج از بنیاد صحت نداشته و تكذیب می‌شود.
در این بیانیه آمده است: تصویر سرشماره منتشر شده در خبر نیز ارتباطی با بنیاد شهید نداشته و از سوی مراجع مسئول قابل پیگیری است.
اطلاع رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران از طریق سامانه و شماره‌های رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت پیامكی و همچنین درج در پایگاه اطلاع رسانی ایثار صورت می‌گیرد.
اداره كل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مصرانه از رسانه‌ها تقاضا می‌كند ضمن دقت در انتشار اخبار مربوط به خانواده بزرگ ایثارگران كه بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر از عزیزترین فرزندان ملت ایران را در خود جای داده است، با رعایت همه جوانب و اطمینان در صحت مطالب اقدام به انتشار اینگونه اخبار كنند.
اجتمام *٧٢6٨*1834
۰ نفر