۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۷
کد خبر: 82972760
T T
۰ نفر

بارش باران هواي بجنورد را تلطيف كرد

۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۷
کد خبر: 82972760
بارش باران هواي بجنورد را تلطيف كرد

بجنورد- ايرنا- بارش باران عصر امروز دوشنبه آنهم پس از چند روز گرما و وزش باد، موجب تلطيف هوا و فروكش كردن گرماي تابستاني در شهر بجنورد مركز خراسان شمالي شد.

به گزارش ايرنا، بارش باران كه در برخي مواقع با رعد و برق همراه بود، طراوت خاصي به هواي شهر بجنورد داد و موجب غافلگيري مسافران تابستاني در مجموعه هاي تفريحي 'بش قارداش' و باباامان' اين شهر شد.
هم اكنون صدها مسافرتابستاني در اين مجموعه ها اتراق كرده اند.
اداره كل هواشناسي خراسان شمالي بيشينه دماي هواي 24 ساعت گذشته بجنورد را 40 درجه سانتيگراد بالاي صفر اعلام كرد كه بيشينه دماي شهر آشخانه مركز شهرستان مانه و سملقان در اين مدت 44 درجه سانتيگراد بود.
رئيس اداره پيش بيني هواشناسي خراسان شمالي هم گفت: با توجه به پيش بيني هاي انجام شده، رگبار پراكنده، احتمال وقوع رواناب و آب گرفتگي معابر در برخي مناطق استان تا سه روز آينده دور از انتظار نيست.
مهري هاشمي دوين روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: بررسي نقشه هاي هواشناسي بيانگر جوي نسبتا ناپايدار تا چهارشنبه در منطقه است كه بر اين اساس و با توجه به وزش گاهي باد بسيار شديد در پاره اي از نقاط در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع گرد و خاك محلي وجود دارد.
وي افزود: براي امروز تا فردا در ساعت هاي بعد از ظهر و شب وزش باد نسبتا شديد، رگبار و رعد و برق پراكنده بويژه در غرب و شمال غرب استان پيش بيني شده است.
رئيس اداره پيش بيني هواشناسي خراسان شمالي گفت: از لحاظ دمايي تغييرات قابل ملاحظه اي تا روز چهارشنبه نخواهيم داشت.
استان 863 هزار نفري خراسان شمالي در حدفاصل دوقطب سياحتي استان هاي شمالي و زيارتي مشهد مقدس واقع است.
6042

سرخط اخبار استان‌ها