۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۴۲
کد خبر: 82972684
T T
۰ نفر
تيم واليبال بانوان پيكان مغلوب اندونزي شدند

تهران - ايرنا - تيم واليبال بانوان پيكان در چهارمين بازي خود از سري رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا در برابر گارودا اندونزي با نتيجه سه بر يك مغلوب شد. اين چهارمين شكست پياپي پيكان در اين رقابت‌هاست.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار طبق نظر ميترا شعبانيان ارنج اصلي تيم پيكان را تهمينه درگزني٬ مهسا كدخدا٬ مهتاب رحماني٬ مائده برهاني٬ الهام فلاح٬ سودابه باقرپور و نگار كياني تشكيل دادند.
بر اساس گزارش فدراسيون واليبال در اين بازي٬ «ان گوين دي» از ويتنام به عنوان سرداور٬ وانگ زينگ از چين به عنوان داور دوم و چونگ شو فانگ از چين تايپه به عنوان داور ذخيره قضاوت كردند.
تيم واليبال بانوان پيكان ست نخست ديدار برابر تيم گارودا اندونزي را با نتيجه 25 بر 23 به نفع خود به پايان رساند.
شاگردان شعبانيان كه آناليز خوبي از اين ديدار و نحوه عملكرد بازيكنان اندونزي داشتند به خوبي مهره هاي كليدي اين تيم را مهار و بازي را با قدرت هر چه تمام تر با هدف برد آغاز كردند.
سياه پوشان اندونزي هم با سرعت دادن به بازي خود تلاش داشتند تا خط دفاعي تيم پيكان را متزلزل كنند اما در اكثر دقايق بازي موفق نبودند.
اسپك هاي پرقدرت مائده برهاني و مهتاب رحماني در اين ست امتيازات خوبي را براي تيم پيكان در پي داشت. سفيدپوشان اين تيم همه سعي خود را به كار گرفتند تا اختلاف امتياز خود را با تيم حريف حفظ كنند.
تيم واليبال پيكان در ست دوم ديدار برابر گارودا اندونزي با نتيجه 25 بر 20 مغلوب شد.
در اين ست تركيب تيم پيكان تغيير چنداني نداشت و بازيكنان با انگيزه بالايي در برابر حريف صف آرايي كردند و برد در ست نخست روحيه آن ها را تا حد قابل توجهي ارتقاء داد.
خط دفاعي بازيكنان پيكان در اين ست به مراتب قدرتمندتر از حريف بود آن ها در برابر اسپك هاي پرقدرت اندونزي عملكرد قابل قبولي داشتند اما سياه پوشان حريف به راحتي امتياز از دست نمي دادند تا جاييكه آن ها همپاي شاگردان شعبانيان در امتيازآوري موفق بودند.
اسپك هاي پرقدرت تهمينه درگزني در اين ديدار امتيازات خوبي را براي پيكان به همراه داشت و آرايش تيمي حريف را به طور كلي به هم ريخته بود.
حساسيت بالاي بازي تا حدي بود كه سرداور مسابقه در چندين مورد از ويدئوچك براي صدور راي استفاده كرد.
تيم واليبال گارودا اندونزي در ست سوم مقابل تيم پيكان 25 بر 23 به برتري رسيد.
سياه پوشان اندونزي كه بعد از واگذاري نتيجه ست نخست به خود آمده بودند ٬ اجراي تاكتيك هاي سرعتي را در برنامه خود قرار داده بودند و همين موضوع باعث شد تا امتيازات خوبي را با بهره گيري از ضعف توپ گيري عقب ميدان تيم پيكان بگيرند.
از طرفي سرويس هاي خوب شاگردان شعبانيان هم دريافت اول حريف را مختل كرده بود و در بسياري از موارد پاسور اين تيم نمي توانست به خوبي هم تيمي هايش را تغذيه كند.
تيم واليبال گارودا اندونزي در ست چهارم برابر تيم واليبال بانوان پيكان با نتيجه 25 بر 18 به برتري دست پيدا كرد.
در ابتداي اين ست سرويس هاي خوب مهسا كدخدا امتيازات قابل قبولي را براي ايران به همراه داشت اما در ادامه سرويس هاي تيم گارودا اندونزي، دريافت پيكان را تحت شعاع قرار داده بود و با بهره گيري از اين وضعيت امتيازات زيادي را به دست آوردند.
تيم واليبال پيكان در نخستين بازي خود در رقابت هاي قهرماني باشگاه هاي زنان آسيا مغلوب نماينده قزاقستان، ميزبان اين مسابقات شد. تيم واليبال بانوان پيكان در دومين مسابقه خود با نتيجه سه بر 2 مقابل سي ام اف سي چين تايپه شكست خورد.
تيم واليبال بانوان پيكان پس از 2 شكست در مرحله مقدماتي مسابقات باشگاه هاي آسيا، روز شنبه در مرحله يك چهارم نهايي به مصاف چونبوري تايلند رفت و با نتيجه سه بر صفر شكست خورد.
ورزشي**1528**1597

سرخط اخبار ورزش