۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۹
کد خبر: 82966884
T T
۰ نفر
بايد در حوزه مقابله با مواد مخدر اقدامي جديد انجام داد

كرمان - ايرنا - معاون قضايي دادستان كل كشور گفت: بايد در حوزه مقابله با مواد مخدر اقدامي تازه و راهكاري نو انجام و ارايه داد تا در زمان اندك و با سرعت زياد به موفقيت مورد نظر برسيم.

به گزارش ايرنا، سعيد عمراني روز سه شنبه در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان كرمان افزود: مواد مخدر ريشه بسياري از آسيب‌ هاي اجتماعي است و رهبر معظم انقلاب اسلامي بر درمان افراد مبتلا به اعتياد تاكيد دارند.
وي اظهار داشت: كمترين حق مردم اين است كه محيط زندگي آنها به مواد مخدر و ساير آسيب ها آلوده نباشد لذا بايد خودمان اين خواسته به حق مردم را برآورده كنيم و منتظر نباشيم فردي ديگري از بيرون اين مشكلات را بر طرف كند.
عمراني همچنين امنيت را نعمتي ارزشمند برشمرد و ادامه داد: ولايت محور نظام جمهوري اسلامي است و مشروعيت ما نيز در گرو اين است كه ولايت را در ظاهر و باطن بپذيريم.
معاون قضايي دادستان كل كشور تصريح كرد: خدمت نظام ولايي افتخار است و مسئولان بايد از اين فرصت كوتاه براي خدمت رساني استفاده كنند.
عمراني اين را هم اضافه كرد كه به عنوان عضوي موثر در ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور، در صدد رفع مشكلات مردم و مدعي‌ العموم بوده و نقش مطالبه ‌گري را دنبال خواهم كرد.
3029/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها