۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۱
کد خبر: 82951522
T T
۰ نفر
گرایی و فلاح فینالیست كشتی فرنگی شدند

تهران- ایرنا- «محمدرضا گرایی »و «مهدی فلاح » در روز دوم رقابت های بین المللی كشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان فینالیست شدند و «محمد فقیری» به دیدار رده بندی راه یافت.

به گزارش ایرنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی كشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان از صبح امروز (یكشنبه) در شهر گیور مجارستان در حال برگزاری است.
فدراسیون كشتی نتایج كشتی گیران ایران را كه تاكنون به دست آمده به شرح زیر اعلام كرد:
در وزن 60 كیلوگرم ، محمد فقیری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر كوواچس از مجارستان را شكست داد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 مغلوب والیهان از چین شد در همین وزن رضا عباسی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 تیشوف از قرقیزستان را شكست داد، اما در دور بعد مقابل تائو از چین مغلوب شد. در این وزن دو كشتی گیر چینی به دیدار نیمه نهایی راه یافتند كه حریف محمد فقیری به دیدار فینال راه یافت و فقیری نیز در گروه بازنده ها با شكست پتروویچ صربستانی راهی دیدار رده بندی شد تا به مصاف تائو از چین برود. عباسی نیز با توجه به شكست دیگر حریف چینی از دور رقابت ها كنار رفت.
در وزن 67 كیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 10 بر 9 از سد آلمات كبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت. وی در دور بعد نیز حامد تاب دیگر نماینده كشورمان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 13 بر 7 آمیزیف از قزاقستان را مغلوب كرد و راهی دیدار فینال شد. حامد تاب نیز به گروه بازنده ها رفت اما در این گروه مقابل كبیسبایف شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت.
در وزن 87 كیلوگرم ، مهدی فلاح در دور اول با نتیجه 3 بر صفر مقابل زیلواسی از مجارستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه 3 بر یك عظمت كاستوبایف از قزاقستان را مغلوب كرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فلاح در این مرحله نیز در حالی كه با نتیجه 3 بر صفر از موتسوگولوف نماینده كشور قزاقستان پیش بود با توجه به مصدومیت این كشتی گیر برنده مبارزه شد و به دیدار فینال راه یافت.
در روز نخست این مسابقات كه جزء سیستم رنكینگ اتحادیه جهانی محسوب می شود، محسن حاجی پور و یوسف قادریان به مدال طلا و علی ارسلان به مدال برنز دست یافتند.
** 1528**1368
۰ نفر