۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۱۷
کد خبر: 82947020
T T
۰ نفر

هواشناسي روسيه در خصوص توفان در كازان هشدار داد

۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۱۷
کد خبر: 82947020
هواشناسي روسيه در خصوص توفان در كازان هشدار داد

مسكو - ايرنا - اداره كل وزارت وضعيت فوق العاده روسيه در جمهوري تاتارستان نسبت به وقوع تندباد، تگرگ و باران براي فردا (چهارشنبه) همزمان با ديدار ملي پوشان كشورمان با تيم ملي اسپانيا هشدار داد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، براساس اطلاعات دريافتي از اداره هواشناسي و نظارت بر محيط زيست از ساعت 10 فردا تا ساعت 20 در برخي مناطق جمهوري تاتارستان وقوع رعد و برق، باران سيل آسا، تگرگ و تندباد با سرعت 54 تا 72 كيلومتر در ساعت پيش بيني شده است.
همچنين هواشناسي درباره وقوع توفان با سرعت 76 تا 93 كيلومتر در ساعت در برخي نقاط هشدار داده است.
براساس اين گزارش، كارشناسان هواشناسي براي كازان شهر محل برگزاري ديدار تيم هاي ملي ايران و اسپانيا از ساعت 11 تا 15 وقوع رعد و برق و تند باد با سرعت 54 تا 72 كيلومتر بر ساعت پيش بيني كرده اند.
تيم ملي فوتبال ايران يكي از 32 تيم حاضر در اين رقابت ها در گروه «B» با اسپانيا، پرتغال و مغرب هم گروه است.
ايران در نخستين ديدار خود روز جمعه در ورزشگاه زنيت سن پترزبورگ تيم مغرب را با نتيجه يك بر صفر شكست داد و به دليل تساوي 3 بر 3 پرتغال و اسپانيا، به صدر جدول گروه مرگ صعود كرد.
تيم ملي كشورمان ساعت 22 و 30 دقيقه (به وقت تهران) فردا چهارشنبه در دومين ديدار در ورزشگاه كازان به مصاف تيم ملي اسپانيا قهرمان پيشين جام جهاني فوتبال و در سومين بازي گروهي خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تير 97) در سارانسك با ياران رونالدو پرتغالي مدافع عنوان قهرماني اروپا بازي خواهد كرد.
مسابقات بيست و يكمين دوره جام جهاني فوتبال روز پنجشنبه هفته گذشته در روسيه آغاز شد.
مسكو، سن پترزبورگ، كالينينگراد، نيژني نووگراد، كازان، سامارا، سارانسك، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچي و يكاترينبورگ شهرهاي ميزبان جام جهاني فوتبال 2018 هستند.
اروپام ** 1346**1485

سرخط اخبار جهان