۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
کد خبر: 82946784
T T
۰ نفر

17 مجموعه ورزشی كارگری به بهره برداری می رسد

۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
کد خبر: 82946784
17 مجموعه ورزشی كارگری به بهره برداری می رسد

سنندج - ایرنا - معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه بهره برداری كامل از 17 مجموعه ورزشی كشور تا پایان سال جاری را در دستور كار خود قرار داده است.

نصرالله بازوند روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعی كردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه 160 طرح در قالب مجموعه ورزشی در كشور در حال ساخت است، افزود: از محل اعتبارات سال جاری حدود 270 میلیارد ریال برای این طرح ها تصویب شده است.
وی اظهار داشت: این طرح ها كه حداقل از 30 تا 90 درصد پیشرفت فیزیكی دارند و در سه درجه اولویت بندی شده اند و سازمان برنامه و بودجه با تخصیص 140 میلیارد ریال از اعتبارات مورد نیاز این وزارتخانه برای تكمیل مجموعه های ورزشی موافقت كرده است.
بازوند یادآور شد: نیاز 160 طرح نیمه تمام ورزشی جامعه كارگری كشور برای بهره برداری حدود چهار هزار میلیارد ریال است كه تكمیل آنها با توجه به تخصیص 270 میلیارد ریالی، حدود 10 سال زمان می برد.

**280 نفر در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی استخدام می شوند
بازوند در خصوص احتمال جذب نیرو در این وزارتخانه گفت: وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی مرداد یا شهریور امسال با برگزاری آزمون متمركز 280 نفر از واجدین شرایط را استخدام می كند.
وی افزود: در این مرحله از استخدام در هر استان حدود هفت تا هشت نفر بكار گرفته می شوند و تمام افراد از شرایط یكسانی برای شركت در این آزمون برخوردار خواهند بود.
به گزارش ایرنا، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه به منظور شركت در مراسم كلنگ زنی نخستین زمین فوتسال ساحلی كارگران استان كردستان و بازدید از روند استخر سرپوشیده و ساختمان اداری اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كردستان به سنندج سفر كرده است.
احداث مجموعه ورزشی كارگری سنندج در زمینی به مساحت 36 هزار متر مربع از سال 1384 آغاز شده كه تاكنون امكانات مختلف آن از جمله سالن چند منظوره ورزشی سرپوشیده، زمین فوتسال چمن مصنوعی حصار كشی و تسطیح اراضی آن با صرف 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
طرح های مهمانسرای كارگری، استخر سرپوشیده زمین فوتبال چمن و زمین فوتسال ساحلی نیز در حال احداث است.
ساختمان اداری اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كردستان نیز از سال 1388 شروع شده و تكمیل آن نیازمند 35 میلیارد ریال اعتبار است.
استان كردستان دارای دو مجموعه فرهنگی و ورزشی جامعه كارگری در شهرستان های سنندج و مریوان و سه مجموعه ورزشی در شهرستان های قروه بانه بیجار دارد.
3034/9102

سرخط اخبار اقتصاد