۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۰۹
کد خبر: 82945062
T T
۰ نفر
نتايج مصاحبه داوطلبان دكتري علوم قضايي شهريور اعلام مي شود

تهران- ايرنا- معاونت منابع انساني قوه قضائيه اعلام كرد: نتايج مصاحبه و بررسي سوابق آموزشي و پژوهشي داوطلبان دكتري دانشگاه علوم قضايي در شهريور ماه 97 از طريق سايت سازمان سنجش و آموزش كشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني معاونت منابع انساني قوه قضائيه، جلسات مصاحبه تخصصي داوطلبان تحصيل در دانشگاه علوم قضايي در مقطع دكتري در روزهاي 21 تا 23 خرداد ماه با حضور اعضاي هيات علمي دانشگاه در دو رشته «حقوق خصوصي» و «حقوق جزا و جرم شناسي» برگزار شد.
همزمان سوابق آموزشي و پژوهشي اين داوطلبان در كارگروه ديگري براساس شيوه نامه‌هاي ابلاغي وزارت علوم و تحقيقات و فناوري مورد بررسي قرار گرفت.
براساس اين گزارش، در سال هاي اخير فرآيند پذيرش دانشجوي دكتري شامل دو مرحله است. در مرحله اول، داوطلبان در آزمون كتبي كه بوسيله سازمان سنجش آموزش كشور برگزار مي شود شركت مي كنند و 50 درصد امتياز ورود به دوره دكتري به اين مرحله اختصاص دارد. 10 درصد امتياز از سوابق آموزشي داوطلبان و 10 درصد نيز از سوابق پژوهشي آنان، با توجه به مقررات و جداول امتيازات مربوطه قابل اكتساب است. توانايي علمي داوطلبان كه با شركت در مصاحبه تخصصي ارزيابي مي شود تا 30 درصد امتياز پذيرش را داراست.
امسال هفتمين دوره دانشجويان دكتري در رشته‌هاي حقوق خصوصي و حقوق جزا و جرم شناسي در دانشگاه علوم قضايي و خدمات اداري پذيرش خواهند شد.
گفتني است پذيرفته‌شدگان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند از طريق سايت معاونت منابع انساني به نشاني www.qazahrm.ir و پيام‌رسان‌ ذيل اخبار مرتبط را پيگيري كنند.
اجتمام*3061*1724

سرخط اخبار جامعه