۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۲:۲۴
کد خبر: 82944272
T T
۰ نفر
عبادی پور امتیازآورترین بازیكن ایران در بازی با صربستان

تهران- ایرنا- میلاد عبادی پور در مسابقه با تیم ملی والیبال صربستان بیشتر از دیگر شاگردان ایگور كولاكوویچ امتیاز كسب كرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23:30 شنبه شب در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف صربستان رفت و با نتیجه سه بر دو از این تیم شكست خورد.
در این بازی عبادی پور 17 امتیاز با اسپك، 2 امتیاز با دفاع روی تور، 2 امتیاز با سرویس و در كل 21 امتیاز گرفت اما تلاش او برای جلوگیری از شكست تیم كافی نبود.
در مقابل، الكساندر آتاناسویچ پشت خط زن صربستان كه از میانه های ست اول وارد زمین شد، با نمایش درخشان خود 28 امتیاز با اسپك، 2 امتیاز با سرویس، 2 امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع 32 امتیاز گرفت و به عنوان امتیازآورترین بازیكن زمین، نقش كلیدی در پیروزی صربستان داشت.
تیم ملی والیبال ایران در بازی با صربستان 59 امتیاز با اسپك، 9 امتیاز با دفاع روی تور، 7 امتیاز با سرویس، 33 امتیاز با اشتباه بازیكنان حریف و در مجموع 108 امتیاز گرفت.
صربستان هم 72 امتیاز با اسپك، 10 امتیاز با دفاع روی تور، 3 امتیاز با سرویس، 23 امتیاز با اشتباه ملی پوشان ایران و در كل 108 امتیاز به دست آورد.
ملی پوشان ایران از ساعت سه بامداد دوشنبه، دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال را در شیكاگو مقابل آمریكا برگزار می كنند.
ورزشی ** 2024** 3404
۰ نفر