۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۴۲
کد خبر: 82944237
T T
۰ نفر
عبادي پور و شفيعي امتيازآوران ديدار ايران و لهستان

اروميه- ايرنا- ميلاد عبادي پور و علي شفيعي به ترتيب دريافت كننده و مدافع مياني تيم ملي واليبال ايران به صورت مشترك عنوان امتيازآورترين بازيكن مسابقه تيم هاي ايران و لهستان را به دست آوردند.

به گزارش ايرنا، تيم ملي واليبال ايران بامداد امروز (شنبه) در دهمين مسابقه خود در ليگ ملت هاي واليبال با نتيجه سه بر صفر از سد لهستان قهرمان جهان گذشت.
در اين بازي ميلاد عبادي پور و علي شفيعي هر كدام 13 امتياز به دست آوردند و نقش مهمي در پيروزي شاگردان ايگور كولاكوويچ داشتند.
عبادي پور 8 امتياز با اسپك، سه امتياز با دفاع روي تور و 2 امتياز با سرويس به دست آورد و شفيعي 11 امتياز با اسپك و 2 امتياز با سرويس كسب كرد؛ در سوي ديگر ميدان، داميان شولز با 12 امتياز، امتيازآورترين بازيكن لهستان بود.
تيم ملي واليبال ايران در بازي با لهستان 47 امتياز با اسپك، چهار امتياز با دفاع روي تور، هفت امتياز با سرويس، 19 امتياز با اشتباه بازيكنان حريف و در كل 77امتياز گرفت.
لهستان نيز 39 امتياز با اسپك، 6 امتياز با دفاع روي تور، چهار امتياز با سرويس، 20 امتياز با اشتباه بازيكنان ايران و در مجموع 70 امتياز كسب كرد.
تيم ملي واليبال ايران كه تاكنون چهار پيروزي و 12 امتياز كسب كرده است، در رده يازدهم جدول رده بندي قرار داردو از ساعت 23:30 امشب در يازدهمين مسابقه خود در ليگ ملت هاي واليبال 2018 به مصاف صربستان قهرمان ليگ جهاني 2016 رفته است.
7156/3072