۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۷
کد خبر: 82941252
T T
۰ نفر
ایرنا نقش مهمی در تصمیم گیری های كشور دارد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا گفت: ایرنا با توجه به حجم و نوع فعالیت حرفه ای، نقش بسیار حساس و مهمی در جلوگیری از بسیاری از حوادث، اتفاقات و نیز تصمیم گیری های كشور در عرصه های مختلف دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حمید محمدی و هیات همراه عصر سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی از بخش های مختلف خبری ایرنا از جمله بخش اخبار داخلی و خارجی بازدید و با مدیر عامل خبرگزای جمهوری اسلامی دیدار كرد. وی همچنین در نشست خبری به پرسش های خبرنگاران ایرنا پاسخ داد.
محمدی در دیدار با سید ضیا هاشمی، مدیر عامل ایرنا گفت: اطلاع رسانی به موقع، دقیق و صحیح مانع بروز بسیاری از مشكلات و اتفاقات می شود با شایعات كذب مقابله می كنند و تهدیدها را به فرصت تبدیل می كند.
وی افزود: سال گذشته به رغم ایجاد فضای مجازی مسموم درباره حضور زائران ایرانی در مراسم حج و در مقابل با تلاش رسانه های تاثیرگذار شاهد برگزاری یك حج آبرومند و آرام بودیم و امیدوارم امسال نیز با توجه به تعامل خوب این سازمان با رسانه ها و به خصوص ایرنا شاهد برپایی یك حج با شكوه باشیم.
محمدی اظهار داشت: حج اجتماع بزرگ مسلمانان و یك كنگره عظیم است و ایجاد همدلی بین حجاج كشورهای مختلف موجب رفع بسیاری از مشكلات می شود.
رئیس سازمان حج و زیارت با تاكید بر اینكه بر اساس اعلام وزارت حج عربستان زائران ایرانی بسیار منظم و از بهترین زائران جهان اسلام در همه عرصه ها هستند، گفت: امیدوارم از فرصت پیش آمده برای حج تمتع 97 بتوانیم به بهترین شكل ممكن استفاده كنیم.
رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان كرد: امسال 85 هزار و 200 زائر ایرانی برای انجام مناسك حج از 27 تیر عازم عربستان می شوند.
اجتمام *1933* 3063
۰ نفر