اعتماد بين مردم و مسئولان، اقدامات اسرائيل را خنثي كرده است

تهران-ايرنا- رئيس فراكسيون جوانان مجلس دهم شوراي اسلامي گفت: اعتماد بين مردم و مسئولان و يكپارچگي بين مسئولان نظام، همه اقدامات رژيم صهيونيستي را طي اين سال ها خنثي و نقش بر آب كرده است.

سيد فريد موسوي روز جمعه در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا درباره سفر دوره اي نتانياهو به چند كشورهاي اروپايي افزود: رژيم صهيونيستي از همان روزهاي نخست، مخالف جمهوري اسلامي و ماهيت ايران بود و همواره تلاش كرده فضايي در جامعه بين الملل عليه ايران و ايرانيان شكل دهد.
وي با اشاره به جمعيت حاضر در راهپيمايي اضافه كرد: همين مقاومت، اتحاد و يكپارچگي مردم ايران، اعتماد بين مردم و مسئولان و يكپارچگي بين خود مسئولان نظام، اين اقدامات رژيم صهيونيستي را طي اين سالها نقش بر آب كرده است.
موسوي خاطرنشان كرد: اين حضور مردم هم معناي خاص خود را دارد و مردم ايران در حقيقت پيام خود در بحث انتقال پايتخت رژيم صهيونيستي را به جهان مخابره كردند.
رئيس فراكسيون جوانان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حضور پررنگ جوانان در صحنه هاي مختلف كشور و نقش آنان در اتحاد و همدلي، اظهار داشت: جوانان همواره يكي از مهمترين سرمايه هاي اصلي كشوربوده و هستند و هر وقت به اين جوانان اعتماد شد حماسه هاي بزرگي براي اين كشور خلق كرده اند.
وي ادامه داد: صحفحات زرين پرافتخار ملت ايران، مملو از رشادت هاي اين جوانان است و امروز هم اين جوانان مستثني از دوره هاي قبل نيستند چرا كه رهبر معظم انقلاب هم بارها به قدرت جوانان كشور اذعان و تاكيد داشته و دارند.
اجتمام** 7329**1440

سرخط اخبار سیاست