۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۲۲
کد خبر: 82936286
T T
۰ نفر
حضور در راهپیمایی روز قدس نظام سلطه را ریشه كن خواهد كرد

شهركرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهركرد در پیامی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، نظام سلطه را ریشه كن می كند.

حجت الاسلام محمدعلی نكونام روز پنجشنبه در این پیام ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز قدس، آخرین جمعه از ماه مبارك رمضان كه از یادگارهای بسیار پرثمر امام راحل است، افزود: این روز به طور قطع فرصت مناسبی برای مسلمانان، مومنان و جهادگران در راه خداست كه به یكی دیگر از وظایف جهادی و تكالیف ایمانی و اسلامی خودشان عمل می كنند.
در این پیام آمده است: یكی از وظایف مسلمانان، كفرستیزی است و به هیچ عنوان با كفر، شرك، نفاق، نظام سلطه و ظالم كنار نیامدن و در پی عدالت بودن است، این از وظایف مهم هر مسلمانی است و روز قدس از روزهایی است كه مسلمانان به میدان می آیند تا عدالت اسلامی را فریاد بزنند و ریشه كن شدن ظلم و ظالم را فریاد بزنند، تا كوتاه كردن دست صهیونیست های جنایتكار و ظالم را از سرزمین های مردم مظلوم فلسطین فریاد بزنند و این حركت نیز به فضل پروردگار متعال اثرگذار است.
نكونام در ادامه این پیام آورده است: مومنان بدانند كه آمدنشان در این عرصه هم نزد پروردگار پاداش الهی دارد و هم ثمره این حضور یعنی ریشه كن شدن نظام سلطه و صهیونیست است.
وی در ادامه عنوان كرده است: مساله راهپیمایی روز قدس را مردم عزیز جدی خواهید گرفت به ویِژه امسال كه آمریكا در حمایت از صهیونیست ها شاخ و شانه بیشتری كشیده و سفارتخانه خودش را به بیت المقدس منتقل كرده تا به خیال خام خودش پایه های رژیم صهیونیستی را مستحكم تر كند.
نكونام عنوان كرد: مسلمانان در فضای بیشتر، منسجم تر، و محكم تر به صحنه می آیند و با مشت های گره كرده می گویند شما هرچه می خواهید تلاش كنید و به طور قطع بدانید آب در هاون خواهید كوبید و قطعا بدانید راه به جایی نخواهید برد.
در ادامه این پیام آمده است: به فضل پروردگار طولی نمی كشد كه نابودی صهیونیست ها و بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و اجدادی شان را بشریت خواهد دید، بازگشت بیت المقدس به دامان اسلام را جهان بشریت خواهد دید. این وعده های پروردگار است و نصرت الهی هم دنبال نصرت مومنان از خدا و دین خداست.
در پایان این پیام آمده است: مسلمانان نه تنها در ایران اسلامی بلكه در همه جا در خیابان ها می آیند و خدای تبارك و تعالی هم نصرت و یاری خودش را خواهد داشت، بنابراین همه یكپارچه و با وضو و با طهارت و با نیت خالص و قصد قربت و برای لبیك به فرمان ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب و برای ادای تكلیف دینی روز جمعه همه به هم می پیوندیم و به فضل الهی دریای خروشان از انسانهای مومن را شكل می دهیم و ثمره اش را هم بزودی خواهیم دید.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر كشور در نقاط مختلف استان چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.
7360/6021

سرخط اخبار استان‌ها