۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱
کد خبر: 82935788
T T
۰ نفر
روز قدس پشتوانه امنيت كشور است

كرج -ايرنا- فرمانده انتظامي استان گفت: روز قدس، روز حفظ امنيت كشور، ملت و دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي است.

به گزارش ايرنا، سردار عباسعلي محمديان روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگاران در آستانه روزجهاني قدس افزود: روز قدس روز بزرگ و پيام هاي بسيار مهمي دارد و امروز ملت شريف ايران به عنوان متوليان اين روز، الگو و سرمشق ملت هاي آزاديخواه جهان هستند.
وي اضافه كرد: همانگونه كه فرمانده معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) فرموده اند روز قدس پشتوانه امنيت كشور است و هركسي كه در اين روزبه خيابان مي آيد به سهم خود به امنيت كشور و امنيت ملت و حفظ دستاوردهاي انقلاب كمك مي كند.
وي خاظرنشان كرد: ابتكار هوشمندانه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس در حقيقت خون تازه اي است كه در رگ هاي امت اسلامي جريان مي يابد و جلوي فراموشي آن را مي گيرد.
محمديان افزود: روز قدس نماد بارز فرهنگ غني اسلام در مقابله با ظلم و استكبار است و به همه مردم جهان اين پيام را مي رساند كه همان گونه كه امام حسين (عليه السلام) در مقابل حاكمان ظالم زمان خود زيربار ستم نرفت امروز ملت هاي ستمديده و مظلوم جهان نيز با تبعيت از آن بزرگوار در مقابل استكبار جهاني مي ايستند و حرفشان را به گوش دنيا مي رسانند.
وي ادامه داد: امروز صهيونيزم و استكبار جهاني درصدد آن هستند كه مسأله قدس با مرور زمان به فراموشي سپرده شود و فلسطين را از نقشه جهاني حذف كنند اما حركت تاريخي امام(ره) توطئه آنها را خنثي كرد و مانع رسيدن آمريكا و اسرائيل به اهداف پليدشان شد.
فرمانده انتظامي البرز گفت: برگزاري با شكوه روزجهاني قدس باعث عقب نشيني حكومت غاصب اسرائيل و حاميان و همدستان اين جرثومه فساد خواهد شدو به ملت مظلوم فلسطين اين نويد را مي دهد كه در مبارزه و مقاومت تنها نيستند و از حمايت و پشتيباني مردم مسلمان و آزاده جهان برخوردارند.
وي با تأكيد بر اين كه حضور مردم در اين روز بزرگ در امنيت كشورنقش موثري دارد گفت: امروز اسرائيلي ها براي دست اندازي به امنيت ملي كشور ما با كمك همدستان خود مدام توطئه چيني مي كنند و برگزاري هدفمند و باشكوه مراسم روز جهاني قدس باعث توجه هرچه بيشتر جامعه جهاني به ظلم و دسيسه هاي رژيم مجعول صهيونيستي مي شودو فتنه هاي آنها را در نطفه خفه خواهد كرد.
فرمانده انتظامي استان البرز ضمن دعوت از مردم مسلمان و روزه دار استان براي حضور هرچه با شكوه‌تر در راهپيمايي محمديان افزود: در جمعه آخر ماه ضيافت الله همه ملت‌هاي مسلمان به‌ويژه ملت غيور ايران اسلامي و به خصوص مردم شريف و شهيد پرور استان البرز يك بار ديگر در صحنه حاضر مي‌شوند و نشان خواهند داد همچنان كه امام راحل عظيم الشأن(ره) و امام خامنه‌اي(مدظله العالي) بر آن باور دارند، مسأله فلسطين و نابودي رژيم صهيونيستي و آزادي قدس شريف كماكان در دستور كار همه ملت‌هاي مسلمان به‌ويژه جمهوري اسلامي ايران قرار دارد.
2098/1535

سرخط اخبار استان‌ها