۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82919225
T T
۰ نفر
رئيس قوه قضائيه درگذشت قائم مقام شوراي نگهبان را تسليت گفت

تهران - ايرنا- رئيس قوه قضاييه در پيامي درگذشت محمدرضا عليزاده قائم مقام دبير و عضو حقوقدان شوراي نگهبان را تسليت گفت.

به گزارش روز جمعه ايرنا از قوه قضائيه، در متن پيام تسليت آيت الله صادق آملي لاريجاني آمده است: درگذشت حاج محمدرضا عليزاده قائم مقام دبير و عضو حقوقدان شوراي نگهبان موجب تاثر و تاسف اينجانب شد؛ آن فقيد سعيد عمر پربركتش را در راه اعتلاي نظام جمهوري اسلامي صرف كرد و سال ها در خدمت نظام قضايي و حقوقي كشور بود.
آملي لاريجاني در پيام خود، اين ضايعه دردناك را به خانواده مرحوم عليزاده، كاركنان دستگاه قضايي و جامعه حقوقدان كشور تسليت گفت و از خداوند متعال براي آن مرحوم علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت كرد.
به گزارش ايرنا، محمدرضا عليزاده قديمي ترين عضو حقوقدان شوراي نگهبان بود كه روز پنجشنبه 27 ارديبهشت ماه به دليل عارضه بيماري در سن 67 سالگي درگذشت.
معاون رئيس قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، معاون بازرسي كل كشور، دادستان انقلاب اسلامي قائم‌شهر، مديركل ارزشيابي قضات و قائم‌مقام دبير شوراي نگهبان از سوابق كاري عليزاده محسوب مي‌شود.
پيكر آن مرحوم، صبح امروز (جمعه) از مقابل بيمارستان جم تهران تشييع شد تا به شهر زير آب از توابع شهرستان سواد كوه استان مازندران انتقال يابد و پس از تشييع در اين شهر و بعد از اقامه نماز جمعه، در جوار امامزاده عبدالحق اين شهر به خاك سپرده شود.
اجتمام**3229**7329**2025
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست