۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۵۴
کد خبر: 82915922
T T
۰ نفر

سه قاچاقچي در آستارا به جزاي نقدي محكوم شدند

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۵۴
کد خبر: 82915922
سه قاچاقچي در آستارا به جزاي نقدي محكوم شدند

آستارا - ايرنا - رئيس اداره تعزيرات حكومتي آستارا از محكوميت سه قاچاقچي برنج و لباس به پرداخت 220 ميليون ريال جريمه نقدي در اين شهرستان خبر داد.

محمد احمدي مقدم روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: چندي پيش 2 هزار و 800 كيلوگرم برنج قاچاق و 405 ثوب لباس قاچاق از سه دستگاه خودرو در ايستگاه بازرسي قلعه محور اردبيل - آستارا كشف و در اين رابطه سه قاچاقچي دستگير شده بودند.
وي افزود: مبارزه با قاچاق كالا در اولويت كار اداره تعزيرات حكومتي آستارا قرار دارد و تداوم آن، موجب حمايت از توليد داخلي، اشتغال بيكاران و افزايش كيفيت كالاهاي ايراني مي شود.

** زولبيا و باميه را از فضاي آزاد نخريد
مدير شبكه بهداشت و درمان آستارا از شهروندان خواست از خريد زولبيا و باميه از فضاي آزاد خودداري و آن را در جعبه هاي استاندارد و از قنادي هاي معتبر تهيه كنند.
شهرام حسين نژادي به خبرنگار ايرنا گفت: مردم بايد به نحوه نگهداري اين محصولات در محل فروش آنها توجه كنند و 2 تيم شبكه بهداشت و درمان در ماه رمضان، از قنادي ها و مراكز عرضه مواد غذايي بازرسي مي كنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در غرب استان گيلان قرار دارد و با حدود پنج هزار واحد تجاري كه اغلب در بازارچه ساحلي آن متمركز شده، يكي از 20 شهر گردشگرپذير كشور است.
7105 / 7124 / 2007

سرخط اخبار استان‌ها