۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
کد خبر: 82903166
T T
۰ نفر

طي 2 روز آينده

تهران گرم مي شود

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
کد خبر: 82903166
تهران گرم مي شود

تهران-ايرنا-اداره كل هواشناسي استان تهران با اشاره به اينكه از امشب به تدريج شاهد كاهش ابر در آسمان استان خواهيم بود، از افزايش پنج درجه اي دماي هواي پايتخت طي 2 روز آينده خبرداد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از اداره كل هواشناسي استان تهران، كمينه و بيشينه دماي هواي پايتخت در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتيب (10 و 18)، (13 و 22) و (15و 23) درجه سانتيگراد پيش بيني شده است.
بر اساس بررسي و تحليل آخرين داده ها و نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، با ادامه فعاليت سامانه بارشي در استان تهران، طي امروز وضعيت جوي استان، نيمه ابري تا ابري گاهي همراه با رگبار و رعد و برق و در برخي مناطق به خصوص مناطق جنوبي و غربي استان گاهي با تندباد موقتي و كاهش نسبي دما پيش بيني مي شود كه با خروج سامانه فوق از اوايل امشب به تدريج كاهش ابر خواهيم داشت.
همچنين وضعيت جوي استان در روز چهارشنبه كمي ابري تا نيمه ابري و روند تدريجي افزايش دما و در بعدازظهر در ارتفاعات همراه با رگبار پراكنده باران پيش بيني مي شود.
با ورود سامانه بارشي ديگري از بعدازظهر پنجشنبه به تدريج افزايش ابر گاهي رگبار و رعد و برق و در برخي مناطق وزش باد شديد انتظار مي رود.
براساس گزارش اداره كل هواشناسي استان تهران، ورامين با 25 درجه و فيروزكوه - امين آباد با منفي يك درجه سانتيگراد به ترتيب گرمترين و خنك ترين نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند.
تهرام/7245/ 1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه