۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۳۹
کد خبر: 82897673
T T
۰ نفر

استاندار قم: همه در مديريت مصرف آب مشاركت كنند

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۳۹
کد خبر: 82897673
استاندار قم: همه در مديريت مصرف آب مشاركت كنند

قم - ايرنا - استاندار قم، مساله كم آبي در استان و كشور را مورد اشاره قرار داد و از همه مردم و مسئولان خواست در مديريت بهينه مصرف آب مشاركت جدي داشته باشند.

به گزارش ايرنا، سيد مهدي صادقي عصر چهارشنبه در نخستين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان قم در سال جاري، با اشاره به برگزاري كارگروه سازگاري با كم آبي در استان افزود: سازگاري با كم آبي موضوع مهمي است و تامين منابع جديد آب ديگر ممكن نيست.
وي در ادامه سخان خود گفت: بايد درك روشن و صحيحي از جوانان داشته باشيم؛ نشاط، تنها شادي ظاهري نيست، بلكه رضايت مندي در وجود انسان موجب نشاط مي شود.
صادقي ادامه داد: بايد با اعتبارات موجود، بهترين برنامه‌ ها را براي جوانان داشته باشيم، به آنها به ويژه در فضاي خانواده محبت كنيم و باور جوانان از فضاي خانواده شكل بگيرد.
وي با اشاره به برنامه ريزي صحيح و آينده نگري گفت: بايد در جايگاه خودمان نگاه درست به جوانان داشته باشيم و معرفت لازم را نسبت به آنها كسب نماييم، از همه اختيارات خود براي حل مشكلات جوانان استفاده كنيم و در كنار امكانات نيازمند يك برنامه ريزي صحيح هستيم.
وي با اشاره به ضرورت تلاش براي ازدواج دوباره زوجين جدا شده در استان گفت: بايد مديران دستگاه‌ ها اين تلاش را از مجموعه خودشان آغاز نمايند، مديران نبايد به اين مساله بي توجه باشند، آنها مي ‌توانند از ظرفيت كميته امداد امام خميني و بهزيستي در اين زمينه استفاده كنند.
استاندار قم در بخش ديگر سخنان خود خاطرنشان كرد: بايد دستگاه‌ هاي گوناگون استان براي برگزاري برنامه ‌هاي اوقات فراغت هماهنگ باشند، تا بتوانند اين برنامه‌ ها را با قوت برگزار كنند.
نخستين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان در سال جاري، با حضور محمدمهدي تندگويان معاون وزير ورزش و جوانان در سالن امام جواد(ع) استانداري قم برگزار شد.
7406/ 1175

سرخط اخبار استان‌ها