۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۰۳
کد خبر: 82893839
T T
۰ نفر

نوبخت:

رییس جمهوری روی پشتیبانی سپاه حساب باز كرده است

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۰۳
کد خبر: 82893839
رییس جمهوری روی پشتیبانی سپاه حساب باز كرده است

تهران - ایرنا – سخنگوی دولت تاكید كرد: سپاه در نگاه رئیس‌جمهوری از چنان جایگاهی برخوردار است كه ایشان برای حل مشكلات كشور بارها خواستار نقش‌آفرینی این نهاد انقلابی و ارزشمند شده و برای آینده هم حتما روی پشتیبانی این نهاد در امور مختلف حساب باز كرده است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد باقر نوبخت با اشاره به برداشت‌های نادرست برخی سیاسیون و رسانه‌ها از سخنان رئیس‌جمهوری در روز ارتش كه در ادامه منجر به سوءاستفاده بدخواهان كشور و نظام شد، با رد این برداشت‌ها، گفت: دكتر روحانی، سالها در حوزه‌های نظامی و امنیتی مسئولیت داشته و در تمام این سالها، ارتباطی وثیق، عمیق و راهبردی با نیروهای پاسدار امنیت كشور، اعم از ارتش، ناجا و خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته و دارند.
وی با اشاره به اینكه توان راهبردی نظامی و دفاعی در دولت تدبیر و امید جهش چند برابری یافته است، از رسانه‌ها، چهره‌های سیاسی خواست با درك شرایط خطیر كشور از هر گونه برداشت یكسویه و یا گمانه‌زنی‌های وحدت‌شكن بپرهیزند و با القای اختلافات اركان كشور، سبب تضعیف نظام در پیش چشم دشمنان و شادمانی بدخواهان كشور نشوند.
معاون رئیس جمهوری افزود: رئیس‌جمهوری در موقعیت‌های مختلف، همواره به اهمیت، جایگاه، نقش حیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از امنیت و منافع راهبردی كشور در داخل و كشورهای همسایه تاكید كرده‌اند و در مقام عمل هم حمایت‌های مادی و معنوی از نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در دوره دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بیشترین حد پس از تاریخ انقلاب بوده است.
سخنگوی دولت به ادامه حمایت و پشتیبانی كامل دولت و رئیس‌جمهوری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح كشور تاكید كرد و اذعان داشت: سپاه در نگاه رئیس‌جمهور از چنان جایگاهی برخوردار است كه ایشان برای حل مشكلات كشور و اعتلای ایران بارها خواستار نقش‌آفرینی این نهاد انقلابی و ارزشمند شده است و برای آینده هم حتما روی پشتیبانی این نهاد در امور مختلف حساب باز كرده است.
نوبخت ادامه داد: هم آقای رئیس‌جمهور و هم مجموعه دولت بر این اعتقاد است كه عمران و آبادانی و پیشرفت همه‌جانبه كشور جز در سایه وحدت و انسجام همه نیروها و نهادها قابل دستیابی نیست، از این رو ایشان در بیان و عمل، همیشه بر حمایت حداكثری از نیروهای مسلح كشور هم برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان و هم برای سازندگی كشور، تاكید دارند.
سخنگوی دولت در پایان گفت: رییس محترم جمهوری در سخنرانی روز ارتش تاكید داشتند كه نیروهای مسلح در دفاع از نظام، كشور و مردم یكپارچه هستند و تمجید از یك نیرو در روزی كه مختص به آن عزیزان است، منطقا به معنای نفی ارزش ها و خدمات سایر نیروها نیست.
سیام**9314**1553
۰ نفر