۲۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۲۹
کد خبر: 82885379
T T
۰ نفر
نیروهای مسلح عامل اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی هستند

اراك - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مركزی گفت: نیروهای مسلح عامل اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی هستند و حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی و صیانت از خون شهدا برعهده آنان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراك در مصلی بیت المقدس این شهر،افزود: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع كشور در برابر توطئه های آمریكا، اسرائیل و آل سعود ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش های امنیتی، استراتژیكی، موشكی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد كشور توانسته در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده تر از گذشته بود.
امام جمعه اراك اظهار كرد: استكبار جهانی و متحدانش باید بدانند كه ملت ایران بر سر منافع و مصالح ملی خود با هیچ كس معامله نمی كند و با پشتیبانی از ولایت فقیه و نیروهای مسلح توطئه های دشمنان را خنثی می كند.
آیت الله دری نجف آبادی با تبریك روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: بسیاری از دشمنان نظام اسلامی و عناصر ضد انقلاب برای خلع سلاح كردن نظام نوپای جمهوری اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب ندای انحلال ارتش را سر می دادند اما، امام راحل دسیسه دشمنان را به خوبی تشخیص داد و با نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش جایگاه این نیروی انقلابی را در كشور تثبیت كرد.
نماینده ولی فقیه در استان مركزی خاطرنشان كرد: ارتش بزرگترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است كه با 48 هزار شهید كارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و كیان كشور دارد.
وی گفت: جوانان مومن، سلحشور و ولایتمدار ارتش در نیروی دریایی، زمینی و هوایی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار مقابل متجاوزان ایستادند و رشادت ها و حماسه های به یاد ماندنی خلق كردند.
امام جمعه اراك در ادامه سخنانش اظهار كرد: مقام معظم رهبری با هوشمندی و درایت منحصر به فرد، شعار حمایت از كالای ایرانی را به عنوان سرمشق برای آحاد جامعه در سال جاری مشخص كردند كه این مهم باید در لایه های مختلف جامعه نهادینه شود.
وی افزود: حمایت از كالای داخلی اشتغال مولد، توسعه متوازن، پیشرفت و بالندگی همه جانبه كشور را به دنبال دارد و مسئولان باید برای تحقق این مهم برنامه های كاربردی داشته باشند.
آیت الله دری نجف آبادی همچنین در خصوص 27 رجب و مبعث پیامبر گرامی اسلام نیز گفت: صداقت، امانتداری و وفای به عهد مهمترین ویژگی های حضرت محمد(ص) بود كه این صفات متعالی باید چراغ راه جویندگان كمال و معنویت قرار گیرد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مركزی اقامه می شود.
3017/6013/

سرخط اخبار استان‌ها