۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰
کد خبر: 82877672
T T
۰ نفر
درخواست بیمه مركزی از شركت‌های بیمه برای پوشش تولیدكنندگان داخلی

تهران- ایرنا- رئیس كل بیمه مركزی با توجه به نامگذاری امسال، از شركت‌های بیمه خواست در ارائه طرح‌ها و پوشش‌های جدید بیمه ای در راستای حمایت از تولیدكنندگان داخلی اهتمام بیشتری ورزند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از بیمه مركزی، «عبدالناصر همتی» با اشاره به تقویت بخش نظارت بر عملكرد شركت های بیمه و پاسخگویی به شكایات بیمه گذاران، گفت: خوشبختانه در بخش های بین الملی رایزنی های خوبی صورت گرفته و باید برای تقویت پوشش اتكایی نیز برنامه ریزی شود.
وی ضمن قدردانی از عملكرد خوب صنعت بیمه در سال 96 ابراز امیدواری كرد كه شركت های بیمه با ارائه متنوع خدمات درخدمت جامعه باشند.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال 97 را «حمایت از كالای ایرانی» اعلام كرد و به دنبال آن دولت نیز در بخشنامه ای، همه دستگاه های دولتی را از خرید كالاهای خارجی كه مشابه خارجی دارند، منع كرد.
همچنین رییس جمهوری درباره «حمایت از كالای ایرانی» بر نقش مهم تولیدكنندگان كشور در تحقق و اجرای سریع تر این شعار تاكید كرد و گفت، تولیدكنندگان ابتدا باید جنس با كیفیت و با قیمت رقابتی تولید كنند؛ در آن صورت مردم نیز تعصب خود نسبت به تولید داخل را نشان داده و تولیدات با كیفیت داخلی را به نمونه های خارجی ترجیح خواهند داد.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*9132 ** 2023

سرخط اخبار اقتصاد