۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۲۲
کد خبر: 82870200
T T
۰ نفر

13 میلیون تردد نوروزی در جاده های البرز ثبت شد

۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۲۲
کد خبر: 82870200
13 میلیون تردد نوروزی در جاده های البرز ثبت شد

كرج - ایرنا - استاندار البرز گفت كه تا ظهر امروز شنبه بیش از 13 میلیون تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی و جاده های استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در حاشیه بازدید از مركز مدیریت راه های استان پایگاه های نوروزی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با آغاز تعطیلات تا ظهر روز چهارم فروردین ماه جاری، بیش از 13 میلیون تردد انواع وسایل نقلیه به وسیله دستگاه های تردد شمار در محورهای پر تردد البرز ثبت شده است.
وی افزود : از این تعداد 10میلیون تردد در آزاد راه تهران - كرج و مابقی در دیگر مسیرهای مواصلاتی استان بوده است.
استاندار البرز خاطر نشان كرد: تردد در آزاد راه تهران - كرج 26 درصد افزایش یافته و این محور پرترددترین جاده كشور محسوب می شود.
نجفی با بیان اینكه البرز محل تردد 14 استان كشور است، گفت: تلاش های بسیاری در نوروز امسال برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران این استان انجام شده و هم اكنون هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه های خدمات رسان در بخش مسافرت های نوروزی این استان مشاهده می شود كه قابل تقدیر است.
وی افزود: همه دستگاه ها كشیك هایی را در ایام پایانی سال و ایام نوروز 97 در بخش بیمارستان ها، درمانگاه ها، هلال احمر، راهداری، راهور، پلیس راه ، اورژانس و مدیریت بحران فعالیت دارند.
وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دستگاه های عضو ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، امكانات و تسهیلات لازم برای رفاه حال مسافران ورودی به استان در ایام نوروز فراهم شده است.
استاندار تصریح كرد: زمینه ای برای نظارت بر اماكن عمومی، اقامتی، پذیرایی، بهداشتی و درمانی در استان تعیین شده تا بر نحوه عملكرد و ارائه خدمات مطلوب این دستگاه ها نظارت شود.
وی با اشاره به اینكه استان ظرفیت های گردشگری بالایی دارد، بیان كرد: باید با ارائه خدمات مناسب و رضایت بخش زمینه افزایش ورود مسافر به این استان فراهم كرد.
1535
۰ نفر