۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱:۰۲
کد خبر: 82864438
T T
۰ نفر
تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس از بركات راهیان نور است

آبادان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تبیین ارزش های دفاع مقدس و حماسه های آفریده شده توسط شهدا و رزمندگان به نسل امروزی از بركات راهیان نور است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس محمد حسنی جمعه شب در آیین جشنواره راهیان نور در اردوگاه شهید باكری خرمشهر، تقویت و ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت را ضروری خواند و گفت:همانگونه كه حضور موثر در دفاع مقدس یك تكلیف ملی بود در ارتباط با راهیان نور همان وظیفه و تكلیف وجود دارد.
وی با بیان اینكه برنامه های راهیان نور بركات فردی و اجتماعی دارد گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نیست چرا كه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مظهر حقیقی و اقتدار ملی است.
حجت الاسلام حسنی افزود: ما موظف هستیم نام شهیدان را زنده تر كنیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سال به سال و نسل به نسل گسترش دهیم تا انقلاب ما زنده تر و پویاتر مسیر خود را ادامه دهد.
وی در ادامه گفت: اگر كربلای حسینی نبود اسلام و شیعه نبود و اگر شهیدان دفاع مقدس نبودند از ایران اسلامی خبری نبود بنا بر این شهدای دفاع مقدس عزت، استقلال و شرف ملی و سروری جهانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.
حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینكه بركات راهیان نور كمتر از اهمیت دفاع مقدس نیست، گفت: امروز انگیزه هایی از سوی دشمنان این ملت وجود دارد و آن به فراموشی سپردن دفاع مقدس است.
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران مقابله با توطئه های دشمن را از دیگر بركات راهیان نور عنوان كرد و گفت: فراموش سازی دفاع مقدس از سوی كسانی كه منافع نامشروع دارند از توطئه های دشمنان است.
وی آشناسازی نسل امروزی با زوایای پنهان و آشكار دفاع مقدس را از بركات راهیان نور خواند و گفت: دشمن امروز برای اینكه انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود پول های كلان خرج می كند.
به گزارش ایرنا آیین جشنواره راهیان نور با حضور فرماندهان قرارگاه مركزی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی و كاروان های راهیان نور برگزار شد.
7100/6064
۰ نفر