۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82863542
T T
۰ نفر

ارائه عیدانه كتاب از جمعه در پایتخت آغاز می‌شود

۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82863542
ارائه عیدانه كتاب از جمعه در پایتخت آغاز می‌شود

تهران - ایرنا - ساكنان تهران و حومه می توانند از روز جمعه 25 اسفند با مراجعه به كتابفروشی های عضو طرح عیدانه كتاب، كتاب های عمومی و كودك و نوجوان را با 20 درصد تخفیف خریداری كنند.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی موسسه خانه كتاب، طرح عیدانه كتاب با شعار «كتاب عیدی دهیم» از فردا (25 اسفند ماه) در كتابفروشی های عضو طرح در تهران آغاز به كار می كند و تا 12 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
طرح عیدانه كتاب از 22 اسفند ماه در كتابفروشی های سایر استان ها آغاز به كار كرد و در این مدت كتابفروشان توانستند 55 هزار و 734 عنوان كتاب را به فروش برسانند.
با گذشت بیش از یك هفته از آغاز ثبت نام كتابفروشی ها در طرح عیدانه كتاب، 778 كتابفروشی از سراسر كشور برای مشاركت در این طرح ثبت نام كرده اند كه از این تعداد 594 كتابفروشی در مراكز استان ها و مابقی در شهرستان ها هستند.
تاكنون استان تهران با مشاركت 119 كتابفروشی در جایگاه اول بیشترین مشاركت كتابفروشی ها از بین 31 استان كشور را از آن خود كرده است و استان های اصفهان با 91 كتابفروشی و قم با 86 كتابفروشی در جایگاه های بعدی بیشترین مشاركت كتابفروشی ها در سومین عیدانه كتاب را كسب كردند.
علاقمندان می توانند برای اطلاع از اسامی كتابفروشی های عضو طرح عیدانه كتاب به سایت www.ketabnet.ir مراجعه كنند.
فراهنگ ** 1355** 1418
۰ نفر