۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۳۴
کد خبر: 82858274
T T
۰ نفر
120 بازرس بازار شب عيد استان قزوين را نظارت مي كنند

قزوين-ايرنا-رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوين گفت:120 بازرس شامل 60 بازرس رسمي،50 بازرس افتخاري و 10 بازرس از اتاق اصناف شهرستان ها بازار شب عيد استان را نظارت مي كنند.

علي پرزحمت روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اول اسفند تا پايان فروردين ماه برابر بخشنامه دولت تمامي همكاران سازمان صنعت در آماده باش قرار دارند و گروه بندي،تمهيد ماشين هاي گشت و ايام كشيك در اين خصوص انجام شده است.
وي افزود: از آغاز طرح ويژه نظارتي پايان سال تاكنون 18 هزار واحد صنفي در استان قزوين مورد بازرسي قرار گرفتند و با انجام اين بازرسي ها 700 پرونده تخلفاتي تشكيل شده و به تعزيرات حكومتي براي سير پرونده معرفي شدند.
وي ادامه داد: مردم در صورت داشتن هرگونه اعتراض نسبت به گرانفروشي يا كم فروشي با سامانه 124 به صورت غير حضوري تماس گرفته و يا به صورت حضوري به بازرسان اين سازمان مراجعه كنند.
وي در خصوص پايگاه هاي عرضه ميوه افزود:اين پايگاه ها از 24 اسفند تا 15 فروردين با مسئوليت جهاد كشاورزي و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت در قزوين آغاز به كار مي كنند و هزار تن پرتقال و 700 تن سيب را به مردم عرضه خواهند كرد.
6101/6012

سرخط اخبار استان‌ها