۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۲۷
کد خبر: 82855034
T T
۰ نفر
دادستان تهران مامور رسیدگی به هنجارشكنی در مراسم روز زن شد

تهران-ایرنا - دادستان كل كشور،به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با هنجارشكنان و متخلفان این مراسم انجام دهد.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دادستانی كل كشور بدنبال برگزاری مراسمی خلاف هنجارها وعفت عمومی كشور، تحت عنوان بزرگداشت روز زن در ایام خجسته میلاد بانوی بزرگ اسلام، الگوی عفت و پاكدامنی و مظهر فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) توسط شهرداری تهران درمحل سالن همایش های برج میلاد، دادستان كل كشور با ابراز تأسف نسبت به برگزاری این مراسم، به دادستان تهران دستور تعقیب و پیگیری لازم و برخورد قانونی با هنجارشكنان و متخلفین را صادر كرد.
دادستان كل كشور در بخشی از این پیام آورده است: مراسمی با عنوان بزرگداشت روز زن از سوی شهرداری تهران در محل همایش های برج میلاد برگزار شد كه در آن برخلاف سیره بانوی بزرگ اسلام مظهر عفت و پاكدامنی و فضائل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) اعمالی خلاف عفت عمومی ترویج و انجام شده است.
منتظری در بخش دیگری از این پیام خطاب به جعفری دولت آبادی اظهاركرد: با ابراز تأسف مقتضی است بقید تسریع نسبت به موضوع رسیدگی و مرتكبین و مسببین را تحت تعقیب قضایی قرار داده و نتیجه را گزارش كنید .
اجتمام*1724*٧٣٢٩
۰ نفر