۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴
کد خبر: 82853819
T T
۰ نفر
هویت 8 نفر از جانباختگان سانحه هوایی تهران -یاسوج مشخص شد

یاسوج- ایرنا- مدیركل پزشكی قانونی كهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس نمونه برداری و آزمایشات ژنتیك از بقایای پیكر جانباختگان سانحه هواپیمای «ای. تی. آر 72» تهران - یاسوج، هویت 8 نفر از آنان مشخص و اعلام شد.

كامروز امینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسامی جانباختگان تعیین هویت شده 'سكینه كاظمی'، 'رحمت الله صالحی پرور'، 'محمد كبیریان'، 'حامد مهدوی'، 'ابراهیم جعفریان سی سخت'، 'زهرا ایمانی فر'، 'مریم عامری' و 'محمد عیدی نیا' هستند.
وی افزود: هویت این افراد براساس نمونه برداری و آزمایشات ژنتیك محرز شده و با توجه به اینكه وضعیت پیكر آنها نسبت به سایر موارد در شرایط كاملتری قرار دارد طبق هماهنگی با مقام قضایی استان، روز پنجشنبه 17 اسفند به خانواده آنان تحویل خواهد شد.
مدیركل پزشكی قانونی كهگیلویه و بویراحمد بیان كرد: احراز هویت سایر پیكرها در حال جمع بندی و آزمایشات تخصصی بوده كه متعاقبا اعلام و تحویل خانواده ها خواهند شد.
وی تاكید كرد كه برخی شایعات مبنی بر زنده بودن یكی از جانباختگان سانحه هوایی در فضای مجازی مورد تایید نبوده و علت فوت همگی آنها به سبب جراحات شدید و صدمات ناشی از سانحه هوایی است.
به گفته وی هیچ گونه شواهد یخ زدگی كه مبنی بر علت فوت جانباختگان باشد تاكنون مشاهده نشده است.
امروز هفدهمین روز عملیات جست و جو و انتقال بقایای پیكر جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران -یاسوج با وجود شرایط نامساعد جوی در حال انجام است.
ارتفاع برف در كوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.
در روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیكرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشكی قانونی كهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یكشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترك اما در نزدیكی سمیرم اصفهان سقوط كرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مركز كنترل خارج ‌شد و در منطقه كوهستانی پادنای سمیرم سقوط كرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
9868/1662
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد