۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۰۳
کد خبر: 82853003
T T
۰ نفر

50درصد پروازهای فرودگاه بجنورد لغو شد

۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۰۳
کد خبر: 82853003
50درصد پروازهای فرودگاه بجنورد لغو شد

بجنورد- ایرنا- مدیر فرودگاه بجنورد با بیان اینكه بخش عمده ای از پروازهای این فرودگاه توسط شركت هواپیمایی آسمان انجام می شود، گفت: با لغو پروازهای این شركت 50درصد از برنامه های پروازی انجام نخواهد شد.

سیدمهدی رزاز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار كرد: بنا بر اعلام معاونت بازرگانی شركت هواپیمایی آسمان، تمام پروازهای این شركت در مسیر تهران به بجنورد و بالعكس از امروز 15 اسفند تا روز شنبه چهارم فروردین سال آتی باطل اعلام شده است.
وی گفت: پیگیری هایی برای تامین هواپیمای جایگزین هواپیمای شركت آسمان در دست انجام است كه امید است محقق شود.
عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هم گفت: تامین چند فروند هواپیما و جایگزین شدن آن با هواپیماهای فوكر 100 شركت آسمان در دست پیگیری است.
علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: پس از سانحه برخورد هواپیمای تهران - یاسوج با كوه دنا، دستور توقف پرواز برای هواپیماهای فوكر 100 شركت آسمان داده شده است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توقف پرواز هواپیماهای فوكر 100، 50درصد از پروازهای فرودگاه بجنورد لغو می شود.
وی خاطرنشان كرد: البته ناوگان هوایی در برخی از استان ها همچون ایلام و كردستان كه توسط شركت هواپیمایی آسمان انجام می شود نیز با كمبود و چالش جدی روبه رو می شود از این رو برای پاسخ به نیاز مسافران، تامین ناوگان هوایی از سایر شركت ها پیگیری شده است.
قربانی تصریح كرد: در تماس تلفنی با رئیس سازمان هواپیمایی كشور، برای تامین چند فروند هواپیما و جایگزین شدن با هواپیماهای فوكر 100 شركت آسمان قول مساعد داده شد.
وی گفت: بر این اساس تامین هواپیماهای جایگزین، بزودی محقق می شود.
7185/ 6042

سرخط اخبار استان‌ها