۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۴۱
کد خبر: 82852968
T T
۰ نفر

مشكلات قضايي مددجويان هشتگرد بررسي شد

۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۴۱
کد خبر: 82852968
مشكلات قضايي مددجويان هشتگرد بررسي شد

كرج-ايرنا-مدير ندامتگاه كرج گفت كه به منظور اجراي سياست هاي كاهش جمعيت كيفري سازمان زندان ها و بررسي مسائل و مشكلات مددجويان شهرستان هشتگرد، معاون دادستان هشتگرد به همراه جمعي از قضات اين شهرستان از زندان كرج بازديد و از نزديك با زندانيان اين شهرستان گفتگو كردند.

ايرج فتاحي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: حضور قضات نقش بسيار مهمي در آرامش خاطر زندانيان دارد كه با هيچ فعاليتي ديگري نمي توان آن را مقايسه كرد.
وي افزود: بيشترين ناراحتي و مشكل زندانيان ابهام در پرونده قضايي است كه وقتي در جريان بيشتر پرونده قرار مي گيرند، آسوده خاطر مي شوند.
وي اظهار داشت: از نظر بازديد قضات، در سطح خوبي از كشور قرار گرفتيم و اين حاصل نشده است مگر به همت قضات كه جادارد از آنها تشكر كنيم.
مدير ندامتگاه كرج به برگزاري كلاس آموزش پدافند غيرعامل در اين مركز خبر دادو گفت: براي اجراي سياست هاي سازماني در خصوص آموزش كاركنان و به منظور ارتقاء سطح آگاهي و توانايي آنان، يك دورۀ كلاس آموزش پدافند غيرعامل ويژه كليۀ همكاران در اين مركز برگزار شد.
فتاحي افزود: در زمينه چگونگي مقابله با زلزله و سيل و حوادث طبيعي و غيرطبيعي مانند جنگ و آشوب ها و درگيري ها در اين دوره آموزش ديدند.
وي هدف از برگزاري اين كلاس را ارتقاء سطح آگاهي و توانايي كاركنان در زمينه هاي مختلف پيشگيري، نحوۀ برخورد در مواقع لزوم و… عنوان كرد.
در پايان اين دوره، به شركت كنندگان حائز شرايط گواهينامۀ مربوط اهداء شد.
7413/1535

سرخط اخبار استان‌ها