۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۳۲
کد خبر: 82852426
T T
۰ نفر

آزادی 3 زندانی غیرعمد با پول عیدی دانش آموزان

۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۳۲
کد خبر: 82852426
آزادی 3 زندانی غیرعمد با پول عیدی دانش آموزان

تهران - ایرنا- دانش آموزان دو مدرسه تهران با پول خرید لباس عید، سه زندانی جرایم غیرعمد را آزاد كردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار قضایی ایرنا از روابط عمومی نمایندگی دیه استان تهران، دانش آموزان دو مدرسه دوره اول دبیرستان دخترانه و پسرانه، پول خرید لباس و ملزومات عید نوروز را در اقدامی خداپسندانه به حساب نمایندگی ستاد دیه استان تهران واریز كردند.
با همت مسئولان دو مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه، دانش آموزان و اولیای آنان به جای خرید لباس و ملزومات عید، با واریز 16 میلیون و صد هزار تومان به حساب نمایندگی ستاد دیه، در طرح آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران شركت كردند.
براساس این گزارش، طی این اقدام خداپسندانه، با واریز این وجه، بدهی سه نفر از زندانیان نیازمند پرداخت شد تا آنان هم در لحظات تحویل سال، در كنار همسر و فرزندان خود سر سفره هفت سین بنشینند.
البته در دو هفته گذشته تعدادی خیرین در تهران توانستند با پرداخت بدهی 6 مددجوی جرایم غیرعمد موجبات آزادی این افراد را فراهم كنند.
نیكوكاران برای شركت در طرح آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 88861870 و یا مراجعه به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.tehipro.ir ) و یا لینك اطلاع رسانی https://t.me/tehipro با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال كمكهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.
اجتمام*1724* 7329
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه