۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۱۸
کد خبر: 82852190
T T
۰ نفر

قتل به خاطر فوتبال ، بخشش پس از 13سال زندان

۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۱۸
کد خبر: 82852190
قتل به خاطر فوتبال ، بخشش پس از 13سال زندان

دزفول - ايرنا - مدير كل شوراي حل اختلاف استان خوزستان گفت:يك دانش آموز آباداني كه به خاطر طرفداري از فوتبال با دوستش درگير و مرتكب قتل شده بود پس از تحمل 13 سال زندان با تلاش شوراي حل اختلاف و فوتبال دوستان مورد بخشش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ايرنا عبدالعباس زبيدي نيا روز دوشنبه در همايش منطقه اي ترويج فرهنگ صلح و سازش و تجليل از فعالان و مناديان صلح در دزفول افزود:2 دانش آموز آباداني 13 سال پيش در مسير مدرسه بر سر فوتبال با هم درگير شدند كه يكي از آنها با استفاده از چاقو ، دوست خود را به قتل رساند.
وي با بيان اينكه قاتل در زمان ارتكاب قتل 19 سال سن داشت و محكوم به قصاص شده بود اظهار كرد:با تلاش شوراي حل اختلاف و دوستداران فوتبال و برنامه ورزشي 90 اين جوان سرانجام پس از تحمل 13 سال زندان از سوي خانواده مقتول مورد عفو قرار گرفت.
زبيدي نيا سن فعلي اين قاتل را اكنون 32 سال عنوان كرد و گفت: از آنجا كه اين قتل به خاطر طرفداري از تيم فوتبال رخ داده لذا جمعي از هواداران ورزش فوتبال پاي كار آمده و با همكاري و پيگيري شوراي حل اختلاف ، خانواده مقتول را راضي به گذشت از قصاص كردند.
همايش منطقه اي ترويج فرهنگ صلح و سازش و تجليل از فعالان و مناديان صلح در شوراهاي حل اختلاف شهرستان هاي شمال خوزستان روز دوشنبه در دزفول برگزار شد.
7278/6068

سرخط اخبار استان‌ها