۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82852138
T T
۰ نفر
برگزاری مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم در محمدشهر غیر قانونی است

كرج - ایرنا - رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز گفت: برگزاری مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم كه قرار است روز جمعه 18 اسفند در پاركینگ مترو محمد شهر كرج انجام شود غیر قانونی است.

اردشیر درویشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برگزاری تمامی رقابت های اتومبیلرانی و موتور سواری باید با هماهنگی این هیات و مجوز اداره كل ورزش و جوانان البرز صورت گیرد، این در حالی است كه مسابقات اسلالوم در روز جمعه در محمد شهر بدون هماهنگی های لازم است.
وی اضافه كرد: در رقابت های اتومبیلرانی و موتور سواری، ممكن است حوادث مالی و جانی رخ دهد، كه به همین منظور باید هیات بر نحوه برگزاری این رقابت ها نظارت داشته باشد.
درویشی گفت: رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم در روز جمعه 18 اسفند در محمد شهر كرج با توجه به اینكه بدون هماهنگی و دریافت مجوز قرار است انجام شود مورد تائید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی البرز نیست.
وی ادامه داد: هر گونه حادثه جانی و مالی در این مسابقه بر عهده برگزار كنندگان آن است و هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: تمامی شركت كنندگان و برگزار كنندگان این مسابقه و همایش های جانبی آن، مجاز به ادامه همكاری و شركت در مسابقات فدراسیون و هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز نخواهند بود.
7414/1535

سرخط اخبار استان‌ها