۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۴۰
کد خبر: 82850340
T T
۰ نفر
قاچاقچيان پوشاك در زنجان 49 ميليارد ريال جريمه شدند

زنجان - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان گفت: از ابتداي امسال تا كنون ، از قاچاقچيان پوشاك بيش از 261 محموله پوشاك در اين استان كشف شده، كه منجر به صدور حكم جريمه بيش از 49 ميليارد ريالي براي آنان شده است.

مرتضي مميزي روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: قاچاق پوشاك در زنجان به عنوان نخستين رتبه قاچاق شناخته مي شود.
مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان تصريح كرد: متخلفان قاچاق سيگار به عنوان دومين قاچاق كشف شده در زنجان، بيش از 20 ميليارد ريال جريمه نقدي شدهاند.
بيشترين ميزان قاچاق سيگار كشف شده در استان، مربوط به شهرهاي ابهر و قيدار است.
مميزي خاطرنشان كرد: سومين رتبه قاچاق در زنجان نيز به قاچاق مواد آرايشي و بهداشتي ارتباط دارد.
وي با اشاره به تشكيل بيش از 4هزار و 200 پرونده در اين اداره كل، تاكيد كرد: با پيگيري هاي انجام شده بيش از 4هزار و 300 پرونده نيز با عملكرد بالاي 100 درصدي مختومه شده است.
مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان گفت: در مجموع بيش از 729 ميليارد و 500 ميلون ريال متخلفان و قاچاقچيان جريمه شده اند.
مميزي ابراز كرد: امسال شعبه اجراي احكام اداره تعزيرات با رشد 13 درصدي حدود 77 ميليارد ريال از جريمه هاي نقدي متخلفان را به خزانه وصول كرده است.
وي با اشاره به گشت هاي ويژه تعزيرات در سطح استان با حضور ساير ادارات از جمله دانشگاه علوم پزشكي و صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان كرد: 96 اكيپ طي امسال 411 مورد بازرسي داشته اند، كه براي 374 مورد آن پرونده تخلفاتي تشكيل شده است.
به گزارش ايرنا،سال 95 قريب پنج هزار پرونده در اداره كل تعزيرات حكومتي زنجان تشكيل و بيش از پنج هزار پرونده بررسي و مختومه شد.
براساس آمار طي سال گذشته، بيشترين كالاي قاچاق كشف شده در زنجان پوشاك، سيگار، گوشي تلفن همراه، لوازم آرايشي و بهداشتي بود.
3216/8068

سرخط اخبار استان‌ها