۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82848109
T T
۰ نفر
افراد نفوذی در مراكز اقتصادی سنگ اندازی می كنند

ساری - ایرنا - دادستان كل كشور گفت : بررسی ها و اطلاعاتی كه قوه قضائیه دراختیار دارد نشان می دهد كه عوامل نفوذی در مراكز اقتصادی سنگ اندازی كرده و در گسترش مشكلات اقتصادی تاثیر گذار هستند ولی این كه همه این عوامل را منتسب به خارج از كشور بدانیم ، صحیح نیست .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در آئین معارفه دادستان مركز استان مازندران در ساری بر ضرورت شناسائی افراد نفوذی در مراكز اقتصادی تاكید كرد و افزود : تاثیرگذاری عوامل نفوذی در كند كردن چرخ اقتصادی جدی است و و تاكید می كنم اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات باید برای مقابله با اینها وارد شوند.
وی ادامه داد : یك عده از عوامل نفوذی جاسوس های داخلی هستند و ما هشدار می دهیم مراقب دو تابعیتی ها باشید ، بعضی ها از آنان عوامل دشمنان هستند.
منتظری با اظهار این كه تمامی عوامل نفوذی وابسته به خارج نیستند و ریشه در خارج ندارند ، گفت : نمونه بارز این عوامل در قاچاق كالا و ارز ، موسسات غیر مجاز مالی و اعتباری ، شركت های خودروئی و آن آقایی كه از وزارت نفت فرار كرده ، قابل مشاهده است.
وی با طرح این پرسش كه ' مگر می توان بیت المالی را كه این افراد به خارج از كشور برده اند ، براحتی برگرداند ، افزود : برادران اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات با ابزارهایی كه در اختیار دارند ، می توانند این عوامل را معرفی كنند و اگر دادستان ها در همكاری قانونی خودشان كوتاهی كردند به دادستان كل كشور گزارش دهند .
منتظری با اعلام این كه قوه قضائیه وظیفه دارد و ماموریت پیدا كرده است تا بدون تعارف با افراد سود جو برخورد كند ، گفت : دشمن برای گرفتن امنیت هزینه و مطالعه می كند و مسئولان كشور در هر سه قوه باید چشم فتنه را كور كنند و هرگز اجازه ندهند به جان و مال مردم خیانت شود.
به گزارش ایرنا ، در این مراسم سید یونس حسینی عالمی به عنوان دادستان مركز استان مازندران معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام اسدالله جعفری قدردانی شد.
حسینی عالمی پیش از این ریاست دادگستری شهرستان بابل را بر عهده داشت .
جعفری هم كه به مدت حدود 11 سال دادستان عمومی و انقلاب مركز استان مازندران بود ، به عنوان رئیس كل دادگستری خراسان شمالی منصوب شده است .
6990/1654
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه