۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰
کد خبر: 82842957
T T
۰ نفر
برنامه های نوروزی گردشگری بر نوروزگاه ها متمركز است

تهران - ایرنا - رییس ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر گفت: همه برنامه های نوروز 97 بر نوروزگاه ها متمركز خواهد بود و مدیران استانی برنامه های شاد و جذابی را برای مردم تدارك دیده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محب خدایی روز یكشنبه در نشست خبری نوروزی ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر در تالار فجر میراث فرهنگی افزود: در نوروز 97 با ایجاد كارناوال های شهری، استیج ها، رالی تور و نوروزگاه ها، نشاط هیجان و جذابیت را برای مسافران نوروزی فراهم می كنیم.
وی ادامه داد: سعی می كنیم با استفاده از ظرفیت های قومی و فرهنگی، جاذبه های اقوام در خدمت گرفته شود.
محب خدایی تاكید كرد: برای توزیع مقاصد سفر، پنج منطقه كمتر شناخته شده گردشگری كشور در برنامه های ویژه ما قرار گرفته است.
وی ادامه داد: از مدیریت هتل داران استان تهران خواستیم تا با تعریف تورهای ارزان قیمت جهانی، برای جذب گردشگران خارجی از برای پر كردن ظرفیت و خالی هتل ها و ایرلای های كشور استفاده كنند.
محب خدایی تاكید كرد: سامانه خدمات حوزه سفر نیز طراحی شده كه همه خدمات از جمله پلیس، پمپ بنزین، خرید، هتل و ... از یك پنجره واحد انجام شود و سود آن برای مسافران این است كه حداكثر خدمات از طریق این سامانه با حداقل هزینه انجام خواهد شد.
رییس ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر یادآور شد: در سامانه دیگری به نام نظارت آنلاین نیز مسافران در صورت داشتن شكایت از طریق موبایل خود به صورت آنلاین با این سامانه ارتباط می گیرند و اتاق مونیتورینگ آنها را به مسوول مربوطه برای پاسخگویی وصل خواهد كرد.
فراهنگ ** 1085 ** 3079 ** 1071
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ