۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱:۲۲
کد خبر: 82838648
T T
۰ نفر
دیدار تماشایی چلسی و بارسلونا برنده نداشت

تهران-ایرنا- دیدار تماشایی تیم های چلسی و بارسلونا درمرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده نداشت و با تساوی یك بریك به پایان رسید.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا؛ دراین دیدار كه در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار شد، شاگردان كونته كه از شاگردان والورده پذیرایی می كردند با نتیجه تساوی یك بریك متوقف شدند تا كارشان در دیدار برگشت این مرحله سخت تر از گذشته شود.
ویلیان دردقیقه 62 برای تیم چلسی و لیونل مسی دردقیقه 74 برای تیم بارسلونا دراین دیدار گلزنی كردند.
درنیمه نخست این دیدار همانطوركه از قبل نیز قابل پیش بینی بود بازیكنان چلسی توپ و میدان را به شاگردان ارنستو والورده درتیم بارسلونا سپردند اما تلاش یاران مسی دراین نیمه كه بارها حملات متعددی را برروی دروازه چلسی طراحی كردند با دفاع منطقی بازیكنان چلسی برای این تیم ثمری نداشت و آنان به گل نرسیدند.
درنقطه مقابل، هرچه به دقایق پایانی نیمه نخست نزدیك تر می شدیم بازیكنان چلسی كه تنها چشم به ضد حملات داشتند، برروی دروازه بارسلونا خطرناك تر حاضر می شدند.
دردقیقه 33 شوت ویلیان با دیرك عمودی دروازه بارسلونا اصابت و آن را به لرزه درآورد.
درادامه بازهم این روند ادامه یافت و دردقیقه 41 یك بار دیگر شوت زیبای ویلیان با دیرك عمودی بارسلونا برخورد كرد و با خوش شانسی تراشتگن گل نشد.
نیمه دوم با حملات بازیكنان تیم بارسلونا آغاز شد و حملات متوالی بازیكنان این تیم برروی دروازه چلسی ادامه یافت.
اما تلاش بازیكنان این تیم به دلیل دفاع منطقی و چند لایه بازیكنان حریف كه همانند نیمه نخست بدون اشتباه دفاع كردند ناكام بودند.
دردقیقه 62 و دریك ضد حمله ویلیان بازیكن برزیلی تیم چلسی كه شوت هایش دو بار درنیمه نخست با دیرك عمودی دروازه تراشتگن برخورد كرده بود این باردرون دروازه بارسلونا جای گرفت و او تیمش را پیش انداخت.
درادامه بارسلونا حملاتش را بیشتر كرد و این بار تلاش آنان به بار نشست و گل تساوی آنان دردقیقه 74 به رسیدند.
دراین دقیقه آسپیلیكوتا دردفع توپ دچار اشتباه شد و پاس به عقب اینیستا به مسی رسید و او توپ را به گل تبدیل كرد.
درادامه تلاش بازیكنان دو تیم برای تغییر این نتیجه حاصلی نداشت و این بازی درپایان با نتیجه تساوی یك بریك به پایان رسید.
جونیت چاكر داور تركیه ای قضاوت این دیدار را برعهده داشت،او با نشان دادن كارت زرد و ایوان راكتیچ و سوارز بازیكنان تیم بارسلونا و رودریگر و موراتا بازیكنان تیم چلسی آنان را جریمه كرد.
تركیب تیم چلسی:
كورتوا،سزار آسپلیكوئتا،كریستنسن، رودیگر،موسس، كانته، فابرگاس، پدرو، ماركوس آلونسو،ویلیان و ادن هازارد
تركیب تیم بارسلونا:
تراشتگن،پیكه، آلبا، اومتیتی، روبرتو، راكیتیچ، بوسكتس، اینیستا، پائولینیو، مسی و سوارز.
هچنین، در دیگر دیدار این مرحله تیم بایرن مونیخ در یك بازی یك طرفه تیم بشیكتاش تركیه را با نتیجه قابل توجه 5 بر صفر شكست داد.
دراین دیدار كه در ورزشگاه آلیانس آره نا مونیخ برگزار شد، شاگردان یوپ هاینكس صعود خود به مرحله یك چهارم نهایی این رقابت ها با تعداد گل های زیادی كه به ثمر رساندند حتمی كردند.
توماس مولر دردقایق 43 و 63 ،كینگزلی كومان دردقیقه 52 و رابرت لواندوفسكی دردقایق 79 و 88 برای تیم بایرن مونیخ گلزنی كرده و این پیروزی درخشان را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
دراین دیدار ویدا بازیكن تیم بشیكتاش با دریافت كارت قرمز از زمین بازی اخراج و كار تیمش در این دیدار را دشوارتر از قبل كرد.
ورزشی.**9144*9122

سرخط اخبار ورزش