۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۴۲
کد خبر: 82838545
T T
۰ نفر
لیگ قهرمانان فوتبال آسیا/ شكست پرسپولیس در نیمه نخست

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا با برتری یك بر صفر نماینده قطر همراه شد.

تیم فوتبال پرسپولیس یكی از نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه «جاسم بن حمد» شهر دوحه به میهمانی تیم پرستاره السد قطر رفته است.
این دیدار در حالی آغاز شد كه هر دو تیم دیدارهای نخست خود در گروه C را با برتری به اتمام رساندند.
السد كه از امتیاز میزبانی سود می برد این دیدار را هجومی تر آغاز كرد و با حركات از جناح چپ به دنبال رسیدن به دروازه پرسپولیس بود. در ادامه پرسپولیس با تلاش «وحید امیری» و «فرشاد احمدزاده» در جناحین، روند بازی را به تعادل كشید و خطراتی را روی دروازه میزبان ایجاد كرد.
در دقیقه 36 اشتباه مدافعان پرسپولیس در یارگیری سبب شد تا «بغداد بونجاح» با ضربه سر دروازه نماینده ایران را به راحتی باز كند.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با یك گل به سود السد به اتمام رسید تا «برانكو ایوانكوویچ» برای رهایی پرسپولیس از شكست به فكر تغییر تاكتیك در نیمه دوم باشد.
**تركیب السد:
سعد الشیب، محمد اسماعیل، مرتضي پورعلی‌گنجی، پدرو كوریا، عبدالكریم حسن، سالم الهاجری، ژاوی، یاسر ابوبكر، اكرم عفیف، بغداد بونجاح و علی اسد
**تركیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، كمال كامیابی نیا، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و گادوین منشا
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1545

سرخط اخبار ورزش