۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳
کد خبر: 82835632
T T
۰ نفر
همايش بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك در تهران آغاز شد

تهران - ايرنا - هفدهمين همايش بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك روز يكشنبه با حضور شهردار تهران، مديران شهري و مهمانان خارجي در مركز همايش هاي برج ميلاد آغاز شد.

به گزارش ايرنا، دبير علمي همايش بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك در آيين افتتاحيه همايش گفت: بيش از 15 استاد برجسته بين المللي، 29 دانشگاه و نهاد علمي داخلي و خارجي از كشورهاي اتريش، آلمان، آمريكا، كانادا، اسپانيا، پاكستان و اردن دراين همايش 2 روزه حضور دارند.
به گفته وي، بيش از يك هزار مقاله علمي در 12محور براي همايش ارسال شده كه در نهايت 170 مقاله براي ارائه و 170 مقاله نيز براي پوستر انتخاب شده است.
محمود صفارزاده افزود: بخش عمده مقالات ارائه شده در سه محور «ايمني ترافيك»،«برنامه ريزي حمل و نقل» و «حمل و نقل همگاني» است.
وي اظهار كرد: برگزاري 30 كارگاه تخصصي و بيش از 60 نشست علمي و تخصصي از جمله برنامه هاي جنبي اين همايش است.
وي افزود: حمل و نقل همگاني، سيستم هاي هوشمند حمل و نقل، برنامه ريزي حمل و نقل و شهرسازي، ايمني ترافيك و ريسك، حمل و نقل و توسعه پايدار، مهندسي ترافيك، اقتصاد حمل ونقل، مديريت سيستم هاي حمل و نقل و ترافيك، آموزش ترافيك، قوانين و مقررات يكپارچه ترافيك، حمل ونقل غير موتوري و طراحي هندسي معابر از محورهاي اصلي برگزاري اين دوره همايش است.
دبير علمي هفدهمين كنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل‌ونقل و ترافيك عنوان كرد:
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاري - انتشار: محسن فتاحي
تهرام/9353/1735**1625
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد