۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۲۴
کد خبر: 82835062
T T
۰ نفر
سلطاني: پرسپوليس و استقلال در ليگ قهرمانان موفق خواهند شد

تهران- ايرنا- 'بهروز سلطاني' دروازه بان اسبق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس، گفت: پرسپوليس و استقلال امسال فوتبالي در سطح ليگ قهرمانان آسيا از خود به نمايش مي گذارند و هردو تيم مي توانند در اين مسابقات به موفقيت برسند.

سلطاني روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشي ايرنا در خصوص وضعيت باشگاه هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسيا، گفت: خوشبختانه پرسپوليس و استقلال امسال در ليگ قهرمانان با موفقيت كار خود را شروع كردند و اميدوارم مسايل حاشيه اي كار دست اين دو تيم ندهد.
وي ادامه داد: براي موفقيت در ليگ قهرمانان ثبات در يك تيم اهميت بسيار زيادي دارد و اگر بازيكنان با تمديد قرارداد خود سال آينده هم در باشگاه هاي خود بمانند، حتي شانس قهرماني در آسيا را هم داريم.
دروازه بان اسبق تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس، گفت: چيزي كه امسال شرايط اين دو تيم را متفاوت كرده، كادرفني بسيار خوب است و انصافا پرسپوليس و استقلال فوتبالي در سطح ليگ قهرمانان آسيا از خود به نمايش مي گذارند.
وي در خصوص ديدار پرسپوليس و السد قطر، تصريح كرد: پرسپوليس بسيار آماده تر از السد است و اگر بتواند نمايش فني بازي نخست را تكرار كند، قطعا اين بازي را هم با اختلاف خواهد برد.
سلطاني با انتقاد از رفتار «كارلوس كي روش» در مقابل «علي كريمي»، اظهار كرد: علي كريمي اسطوره فوتبال ايران است و متاسفم كه كي روش شان چنين فردي را نگه نداشت. تمام حرف هاي كريمي منطقي و از روي دلسوزي براي فوتبال ايران است.
وي ادامه داد: امثال كي روش زياد به فوتبال ما آمده اند و رفته اند و متاسفم كه فدراسيون فوتبال از اسطوره خود حمايت نكرده است. در اين فدراسيون هيچكس از جنس فوتبال نيست و مطمئن باشيد دوستان ضربه اين رفتار نادرست خود را خواهند خورد.
سلطاني خاطرنشان كرد: كي روش دلش براي فوتبال ايران نمي سوزد و او تنها چيزي كه مي خواهد پول است. متاسفم كه چنين مربي با رفتار هاي غير حرفه اي خود اينگونه مورد حمايت مسئولان فدراسيون فوتبال است.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 9118** 1368
خبرنگار: جواد بشيري** انتشار: خيراله شفيعي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش