۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۲۴
کد خبر: 82830765
T T
۰ نفر

ماموريت هاي نوبخت به خبرنگاران

۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۲۴
کد خبر: 82830765
ماموريت هاي نوبخت به خبرنگاران

تهران- ايرنا - سخنگوي دولت ماموريت هاي جديدي را امروز به خبرنگاران رسانه هاي مختلف داد، وي از آنان خواست تا از اقدامات دولت دوازدهم در بخش هاي ارز، احزاب ، پرداخت عوارض براي انرژي هاي تجديدپذير و ارائه تسهيلات به زلزله زدگان استان كرمانشاه گزارش هاي خبري تهيه كنند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، محمدباقر نوبخت درنشست خبري امروز - سه شنبه - خود در چهار بخش ارز ، احزاب ، پرداخت عوارض براي انرژي هاي تجديدپذير و ارائه تسهيلات به زلزله زدگان كرمانشاه به خبرنگاران سوال كننده خواست تا گزارش هاي خبري خود را براي هفته آينده ارائه كنند.
وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه خواستار تشريح نگاه و اقدام دولت درمورد احزاب بود، گفت: شما تا هفته آينده گزارش خبري از اقداماتي كه دولت تدبير و اميد در خصوص راه اندازي احزاب و تعداد مجوزهاي صادر شده انجام داده است، تهيه كنيد.
همچنين سخنگوي دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه جوياي دلايل ايجاد مشكلات در نوسانات ارزي بود از وي خواست تا درخصوص وضعيت صادرات و واردات در كشور و اقدامات بانك مركزي نسبت به بازار ارز گزارشي تهيه كند.
نوبخت زماني كه خبرنگاري سوال كرد مقرر بود عوارض ناشي از افزايش قيمت برق در انرژي هاي تجديد پذير سرمايه گذاري شود كه به نظر مي رسد چنين اتفاقي نيفتاده است نيز از همكاران خود در بخش روابط عمومي سازمان برنامه و بودجه خواست تا گزارشي از اين موضوع تهيه و در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان منتشر شود.
وي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري كه خواستار تشريح وضعيت ارائه تسهيلات به زلزله زدگان كرمانشاه شد پس از ارائه توضيحات از وي خواست تا در اين زمينه گزارشي تهيه و هفته آينده به وي ارائه كند.
سخنگوي دولت با تشريح اين ماموريت ها خطاب به خبرنگاران گفت كه اين نشست تنها يك نشست خبري نيست بلكه ارتباط همكاري با رسانه ها است.
سيام *1053** 1336
خبرنگار:حميد شريفي كيا**انتشار:مهرنوش خانزائي
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست