۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱
کد خبر: 82828166
T T
۰ نفر
راهپیمایی 22 بهمن ایران را از گزند دشمن بیمه كرد

خرم آباد - ایرنا - دادستان كل كشور گفت: حضور پرشكوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ایران را از گزند دشمنان بیمه كرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در میدان كیو خرم آباد افزود: پیام حماسه حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن تجدید پیمان با نظام، رهبری و قرآن است.
وی اظهار كرد: دشمن در جریان ناآرامی های اخیر با تمام توان به حمایت از اغتشاشگران پرداخت ولی حضور گسترده مردم در صحنه بار دیگر این توطئه ها را خنثی كرد.
دادستان كل كشور افزود: پیام قاطع و كوبنده مردم به دشمنان این است كه اگر عده محدودی با ساز دشمن می رقصند و به بهانه های مختلف دست به آشوب می زنند؛ بدانند درست است مشكلات و كمبودهایی داریم اما هرگز اجازه دخالت به شما را نمی دهیم.
به گفته وی مردم ایران از همه مسئولان تحقق آرمان های انقلاب، اجرای عدالت و قانونمداری در همه عرصه ها را مطالبه می كنند.
دادستان كل كشور با بیان اینكه پرونده های زیاد و بزرگی در بحث فساد اقتصادی داریم، گفت: به هیچ عنوان در مبارزه با فساد كوتاه نمی آییم.
به گفته وی دادستان ها باید با جدیت و پشتكار ورود پیدا كنند و از چیزی هراس نداشته باشند.
وی اضافه كرد: در جمهوری اسلامی ایران فساد كم هم قابل قبول نیست و دستگاه قضایی در مبارزه با فساد كوتاه نخواهد آمد.
حجت الاسلام منتظری گفت: اگر بخشی از مبارزه با فساد در دستگاه قضایی اطلاع رسانی نمی شود به این دلیل است كه باید به نتیجه كامل برسد.
وی بیان كرد: پرونده های فساد مهمی در دست رسیدگی دستگاه قضایی است و به 2 دلیل منع قانونی و فضاسازی كاذب، اطلاع رسانی نمی شود.
وی افزود: وظیفه ما مبارزه با فساد است و دادستان ها به عنوان مدافع حقوق عامه مردم مكلف هستند نسبت به فساد با جدیت پیگیری كنند.
دادستان كل كشور گفت: از خود مدیران و مسئولان انتظار می رود قبل از اینكه فساد در ادارات وارد شود، مانع شوند و نظارت را ارتقا دهند.
وی افزود: دشمن به دنبال سلب اعتماد مردم است و مسائل و مشكلات به ویژه در بحث فساد را چند برابر جلوه می دهد ضمن آنكه ما قبول داریم در برخی از دستگاه ها برخی فسادها وجود دارد اما شیوع ندارد.
وی اظهار كرد: هیچ مقامی اجازه ندارد به موجب قانون و موازین شرعی و تكالیف اداری بر فساد پرده پوشی كند؛ مردم در مبارزه با فساد وظیفه و مسئولیت دارند و اگر فسادی می بینند با اطلاع رسانی درست، آن را به مسئولان گزارش دهند.
دادستان كل كشور افزود: دشمن به طور مستقیم و غیرمستقیم هویت انقلاب، امنیت، وحدت، یكپارچگی، ارزش های مذهبی و اخلاقی را مدنظر قرار داده است.
وی گفت: عوامل نفوذی دشمن در حوزه های تصمیم گیری و تصمیم سازی به كار گرفته شده است لذا مردم بدانند آغوش باز آمریكا برای ملت ایران بوسه مرگ است.
وی افزود: دشمن با ضربه هایی كه در طول 40 سال از ایران خورده در پی انتقام است؛ این دشمن ما را رسما تروریست می داند.
به گفته وی دشمن می گوید ریشه ملت ایران را باید كند لذا با تحریم ها ظالمانه عرصه زندكی را به ملت تنگ و تنگ تر می كند.
دادستان كل كشور با بیان اینكه آمریكای جنایتكار، داعش را به وجود آورد و از آنها پشتیبانی می كند، گفت: راهبرد دشمن تغییر نكرده و هر روز تشدید می شود.
وی افزود: در حوادث ماه گذشته دشمن به حمایت اغتشاشگران و گروهی محدود از آشوبگران برآمد و همه امكانات خود را به كار گرفت تا جایی كه ترامپ صبح كه از خواب بیدار می شد، توئیت می كرد و پیام می فرستاد.
حجت الاسلام منتظری افزود: امروز در سالروز پیروزی انقلاب این مردم بزرگوار پشتیبان ولایت فقیه هستند و با شركت در راهپیمایی پیام خود را به دنیا مخابره می كنند.
وی افزود: دشمن، وحدت، یكپارچگی و امید مردم را هدف قرار داده و باید سعی كنیم در جامعه رخنه و شكافی به وجود نیاید.
وی اظهار كرد: نقد و انتقاد از مسئولان و بیان ضعف ها حق مردم است باید هوشیار باشیم كه به گونه ای عمل شود دشمن از بهانه هایی كه به دنبالش است نتیجه ای به دست نیاورد.
دادستان كل كشور از روز جمعه به منظور شركت در نشست قضایی لرستان و سخنرانی در راهپیمایی 22 بهمن در خرم آباد به این استان سفر كرد.
3022/7274/3210
خبرنگاران مریم نریمانی * محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان كردی
۰ نفر