۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82822294
T T
۰ نفر
استقرار میز مشاوره حقوقی رایگان در وزارت دادگستری

تهران - ایرنا- مدیركل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت دادگستری از استقرار میز مشاوره حقوقی در این وزارتخانه به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

سیدمحمدرضا گلدانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی ایرنا، گفت: به مناسبت ایام پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی خدمات مشاوره حقوقی و قضایی در وزارت دادگستری ارائه می شود.
وی ادامه داد: این خدمات مشاوره از امروز آغاز شده و تا بعد از 22 بهمن هم ادامه دارد و همه شهروندان و هم وطنان می توانند از خدمات این مشاوره بهره مند شوند.
گلدانی تصریح كرد: هموطنان می توانند با بهره مندی از این مشاوره حقوقی رایگان، در امور حقوقی توانمند شوند و همچنین سطح آگاهی حقوقی خود را ارتقا دهند.
وی با بیان اینكه یكی از مشكلات هموطنان، اطلاع نداشتن از حقوق خود است، ادامه داد: با استقرار این میز می توان گام هر چند كوچكی در رفع این مشكل برداشت و مردم با مراجعه به وزارت دادگستری می توانند از خدمات مشاوره رایگان حقوقدانان استفاده كنند.
مدیركل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت دادگستری، با بیان اهمیت منشور حقوق شهروندی و تاكید بر اجرای آن گفت: یكی از اهداف برپایی میز مشاوره حقوقی علاوه بر افزایش آگاهی های حقوقی مردم، احترام به حقوق شهروندی آنان و در راستای اجرایی شدن منشور است.
اجتمام** 7329 ** 1418
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** ناشر: مریم برزآبادی
۰ نفر