۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۳۵
کد خبر: 82811296
T T
۰ نفر
خط باريك قرمز، آخرين ايستگاه سريال «پس از حبس» شد

تهران- ايرنا- فيلمبرداري سريال مستند- داستاني «پس از حبس» به كارگرداني و تهيه كنندگي فرزاد خوشدست كه از اواخر مهرماه در كانون اصلاح و تربيت كليد خورده بود پايان يافت.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار سينمايي ايرنا، بخش عمده اي از مستند «پس از حبس» كه از توليدات شبكه سه سيماست در كانون اصلاح و تربيت تهران فيلمبرداري شده و با درام درماني به تاثير هنر بخصوص تئاتر بر مددجويان نوجوان كانون مي پردازد.
در اين مجموعه، شخصيت اصلي به عنوان مربي بازيگري با ١٥٠ مددجوي كانون به تمرين تئاتر پرداخت و در نهايت با گزينش هشت نفر از اين مددجويان يك گروه تئاتر تشكيل داد.
در آخرين قسمت هاي اين مجموعه، تئاتري با عنوان خط باريك قرمز، با نمايشنامه اي از كامليا غزلي و كارگرداني توماج دانش بهزادي در تاريخ ٥ بهمن ماه در بخش خارج از صحنه سي و ششمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر اجرا شد.
نمايش خط باريك قرمز در دو سانس با حضور خانواده هاي مددجويان، چهره هاي سينما، ورزش و همچنين اهالي رسانه در پلتفرم داربست اجرا شد.
فرزاد خوشدست و گروهش با تصويربرداري يك روز از آزادي اين مددجويان براي اجراي اين نمايش و بعد بازگشت مجرمان به كانون اصلاح و تربيت به فيلمبرداري مستند پس از حبس پايان داد.
تدوين اين مجموعه مستند كه به صورت همزمان توسط بهادر فتاح طاري آغاز شده بود از هفته آينده وارد مرحله نهايي خواهد شد و قرار است در ماه رمضان از شبكه سه سيما پخش شود.
نويسنده، طراح و كارگردان اين مستند، فرزاد خوشدست و بازيگري و مربي بازيگري را توماج دانش بهزادي با همراهي گروهي از مدرسان و چهره هاي بازيگري و همه مددجويان كانون اصلاح و تربيت تهران بر عهده دارند.
فراهنگ**9246**1055
خبرنگار: عليرضا مرادي**انتشار: زينب كارگر
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ