۷ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۱۲
کد خبر: 82809157
T T
۰ نفر
معرفي سه كارگاه ساختماني متخلف به مراجع قضايي سيستان و بلوچستان

زاهدان - ايرنا - رئيس اداره بازرسي كار اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان گفت: سه كارگاه ساختماني متخلف استان به مراجع قضايي معرفي شدند.

محمد ذاكر شيخ زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با اجراي طرح تشديد بازرسي و نظارت بر عملكرد ايمني كارگاههاي ساختماني، اين كارگاههاي متخلف شناسايي و به مراجع قضايي استان معرفي شدند.
وي افزود: اجراي طرح تشديد بازرسي و نظارت بر عملكرد ايمني كارگاههاي ساختماني كه از 25 آذرماه امسال آغاز شده است تا پايان اسفند ادامه دارد.
وي تصريح كرد: از زمان آغاز اين طرح تاكنون 37 مورد بازرسي از كارگاههاي ساختماني سيستان و بلوچستان با همكاري دستگاههاي وظيفه مدار انجام شده است.
رئيس اداره بازرسي كار اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان تاكيد كرد: كارگاههاي ساختماني ناايمن پس از شناسايي و ابلاغ نقايص به كارفرمايان، يك هفته فرصت دارند تا نسبت به رفع مشكلات اقدام كنند.
وي اظهار داشت: در شرايطي كه كارگاهها پس از انقضاي فرصت داده شده نسبت به رفع نقص اقدام نكرده باشند، بر اساس مقررات فصل 11 قانون كار به مراجع قضايي معرفي مي شوند.
به گزارش ايرنا طرح تشديد بازرسي و نظارت بر عملكرد ايمني كارگاههاي ساختماني همه ساله با هدف مقابله با حوادث احتمالي در حين كار اجرا مي شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حيدري گرجي **انتشاردهنده: حيدر سراياني

سرخط اخبار استان‌ها