۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹
کد خبر: 82804187
T T
۰ نفر
اقدام مجرمانه سارقان مسلح طلا فروشي ناكام ماند

تهران - ايرنا - سرپرست پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: اقدام مجرمانه سارقان مسلحي كه قصد سرقت از طلافروشي محله يافت آباد تهران را داشتند با هوشياري پليس آگاهي ناكام ماند.

به گزارش ايرنا، سرهنگ حميد رضا يار احمدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اين عمليات در راستاي سياست پليس پايتخت در برخورد جدي و قاطع با جرائم خشن و اشراف اطلاعاتي به اقدامات مجرمان خطرناك انجام شد.
وي ادامه داد: اين باند ٤ نفره از سوي يكي از مجرمان سابقه دار و همراهان وي كه آنان نيز سوابق مجرمانه داشتند تشكيل شده بود.
ياراحمدي ادامه داد: متهمان قصد داشتند راس ساعت ١٠ صبح امروز از يك طلافروشي در يافت آباد با همراه داشتن يك كلت كمري و تعدادي سلاح سرد سرقت كنند كه پليس از اين عمليات مطلع شد.
وي گفت: ماموران ساعاتي قبل از عمليات با حضور در محل و كنترل نامحسوس سارقان را كه با يك دستگاه پرايد وارد محل شده و قصد آغاز نقشه را داشتند غافلگير كردند.
ياراحمدي گفت: هر چهار متهم فورا دستگير شده و يكي از آنان نيز كه اقدام به فرار كرد با شليك ماموران كه به پاي وي اصابت كرد زمينگير و دستگير شد.
سرپرست پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: پليس پس از بازرسي از محل استقرار متهمان موفق به كشف ٥٠٠ ميليون تومان دلار تقلبي و آلات جرم ديگر شدند.
ياراحمدي افزود: تحقيقات پيرامون سوابق اين افراد، ساير اعمال مجرمانه احتمالي و ابعاد ديگر اين پرونده ادامه دارد.
* براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: محمد بيدارمنش**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6138/1735//1348
۰ نفر