۳۰ دی ۱۳۹۶، ۸:۰۷
کد خبر: 82801204
T T
۰ نفر
معاون وزیر راه: جعبه سیاه سانچی هفته آینده رمزگشایی می شود

بوشهر - ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: وضعیت شناسایی پیكرهای جانباختگان كشتی سانچی بزودی مشخص و در هفته آینده جعبه سیاه كشتی با حضور مقام های كشورهای مرتبط رمزگشایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد راستاد جمعه شب در آیین بزرگداشت شهید سید ابوذر نظامی از جانباختگان كشتی سانچی در روستای میانخره شهرستان دشتی استان بوشهر از مردم خواست اخبار مرتبط با حادثه كشتی سانچی و بررسی های كارشناسی در این مورد را تنها از رسانه های ملی و رسمی كشور دنبال و به شایعه های بی پایه و اساس افراد مغرض توجه نكنند.
وی یادآور شد: در همه روزهای حادثه نفتكش سانچی درتلاش و دریافت كمك های بین المللی برای نجات سرنشینان آن بودیم و روز آخر كه برای یافتن پیكرهای آنان اقدامات لازم در دست انجام بود به علت انفجارهای پی در پی در كشتی كار بسیار مشكل شد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سید ابوذر نظامی از سادات جلیل القدر روستای میانخره شهرستان دشتی بود كه در غربت شهادت گونه از این دنیا رفت.
سید كمال الدین شهریاری افزود: سرنشینان كشتی سانچی از خدمتگزاران اسلام بودند كه برای توسعه و پیشرفت كشور در شركت ملی نفتكش تلاش می كردند و قهرمانانه به شهادت رسیدند.
شهریاری اضافه كرد: امروز همه مسئولان نظام از مقام معظم رهبری و مسئولان قوای سه گانه كشور و اقشار مختلف مردم خود را در غم از دست دادن این عزیزان فداكار، با خانواده شهدای كشتی سانچی شریك می دانند.
وی گفت: شهید سید ابوذر نظامی 39 ساله و دارای 2 فرزند از روستای سادات خیز میانخره دشتی بود كه در این حادثه شهید راه خدمت شد.
روستای میانخره شهرستان دشتی با 200 نفر جمعیت در 25 كیلومتری شهر خورموج مركز شهرستان دشتی و 100 كیلومتری جنوب بوشهرواقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشكو ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
۰ نفر