۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸
کد خبر: 82791687
T T
۰ نفر
دستگاه قضايي از سرمايه گذاري بخش خصوصي حمايت مي كند

اردبيل-ايرنا- رئيس كل دادگستري استان اردبيل گفت: ايجاد اشتغال و توليد از طريق بخش خصوصي در زمره سياست هاي اقتصاد مقاومتي است و دستگاه قضايي از سرمايه گذاري هايي كه منجر به اشتغال مي شود حمايت مي كند .

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام محمدعلي قاصدي در جلسه كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاران اردبيل افزود: يكي ار مشكلات اصلي استان بيكاري است و دستگاه قضايي هم همگام با دولت در برطرف شدن مشكلات اقتصادي تلاش مي كند.
وي بيان كرد: كميته حمايت قضايي از سرمايه گذاران در سال هاي اخير فعال شده و در طول اين مدت هم مشكلات بسياري از واحد هاي توليدي رفع شده است .
يوسف خدادادي معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان اردبيل هم در اين جلسه گفت: كميته حمايت از سرمايه گذاري در اين استان به مشكلات حدود 260 واحد توليدي از سال 1393 تاكنون رسيدگي كرده است.
وي گفت: حدود 90 درصد از مشكلات اين واحدهاي توليدي با صدور دستور لازم در جهت حمايت از سرمايه گذاري مشروع و قانوني و نيز حمايت از توليد و اشتغال در استان حل شده است.
خدادادي اظهار كرد: در زمينه مشكل عمده واحدهاي توليدي آنچه با بررسي پروندها مشهود مي شود عدم رعايت و عدم اجراي نص صريح قوانين و مقررات در سيستم هاي بانكي و نهادها در زمينه حمايت از سرمايه گذاري و حمايت از توليد و اشتغال در استان است.
وي گفت: لازم است توجه جدي به حمايت از سرمايه گذاري و توليد و اشتغال در استان شود تا شاهد پيشرفت و توسعه استان و جذب سرمايه گذاري روزافزون در استان باشيم.
در اين جلسه مشكلات تعدادي واحد هاي توليدي بررسي و براي رفع آن دستورات لازم صادر شد .
خبرنگار:يعقوب شاددل** انتشار دهنده : سيفعلي موسي زاده
7110/6016

سرخط اخبار استان‌ها